tisdag 15 juni 2010

Tillbaks meddelande - från "semester"

I Guds namn, Den Barmhärtigaste, Den Nådigaste [73:19] ”Detta Är En Påminnelse; Till Sin Herres Stig, Låt Den Villige Till Klivande” Och lite rolig måsta man ha i början då och då ”Era klentrogna” som läste inte Guds bud med barnens ögon och hjärta; läs de en gång till- jag lovar att Ni ser mera, Guds folk är de sökande, de intelligenta utan inbyggda fördomar & hadither = barn. Läs en gång till som de vore att utomjordingar har skickat meddelande fast kodad för att varna Er. Den med ”barnhjärta” kan skilja mellan ”rätt” och ”fel” budskapet. Den ”onde” ögat ska referera till den förvirrande versen, om Ni undrar varför: ”fråga Gud (allsmäktige – allvetande) Han vet bäst”. Nu till allvaret: Senaste skvaller från det sjätte skogpartis befolkning är: att man har fått mystiska signaler om att ”Satan” och ”Satösina” befinner sig i smekmånaden men de följer utvecklingen i ”Jorden” och noggrant. Samtidig efter denna avslöjande - för första gången i FN:s historia - säkerhetsrådet har kallat alla medlemmar, övriga industriländer inklusive NASA att ”Hur ”sjutton” kunde man missa en iransk rymdskepp färd till den sjätte skogpartiet.” Skeppets avfyrings- / tillverknings- plats är ännu mera mysterium. Detta i sin tur har lett till hetsiga meningsutbyten mellan Fysiker och Filosofer. Å andra sidan den röda imamen, inte imam Husein, men imam Darwin har avstådd från kommentarer på grund av sin pension men försäkrat att han följer utvecklingen i det sjätte skogpartiet noggrant. Och somliga så kallade ”muslimer” i välden har påbörjat leta efter hadither som kan bekräfta uppgiften. Shiiter i Bangladesh har tagit upp frågan till imam Gullig och då imamen har försäkrat sig att man menar allvar med ärendet har försvunnit spårlös och ännu inte hört av sig. Nordkoreanska spioner i Japan har påstått att de har fångat imam Gullig i bilden fast med färgat hår och iklädd som anarkister med ett gigantisk kubansk cigarett i handen. Samtidig Japanska regering har meddelat att de har beslutat att taga ”hård” vid sin religion Shinto tills återuppståendes - dagen……. Och ett mycket samlat meddelande från Iranska Elit kommunister: Man ska sluta fråga om Lenins ”Vad bör göras”. Vi har inte några hemliga böcker, Vi är bara ärliga och ville ha demokrati. Men däremot alla djurarter med olika färger ska zooma in Koran sedan stå upp för Palestina. Det finns inga hemliga böcker om Lenin, Vi gör allt vetenskaplig men vi saknar något testamente i handen, dö åt USA, Israel, muslimska stater, kristna, judar, buddister och sikher och resten av skiten. Dessutom vi har gjort en vetenskaplig forskning ”själva”. Med termen ”själva” menar vi ”själva”. Ni vet att numera går det inte lita på vetenskap, så fort man upptäcker ett enda pytteliten grus i rymden eller i jorden då vetenskap ändrar sin tidigare ställning. Alltså nu Vi har ställt upp oss alltså frivilligt och undersökt vetenskapligt alltså att kanske imorgon vetenskap alltså upptäcker att det finns ”några” som härstammar från apor och alltså det kan finnas ”några” som kan härstamma från riktiga människor. Alltså de som ”vet” att deras gener kommer från apor ska inte blanda sig med alltså de som ”vet” att deras gener kommer från människor alltså om man blandar dessa raser alltså blir det en farlig kombination, alltså nya super flyende apmänniskor som kan ta död på oss resten….. Och resten av meddelande var hemlig stämplat…….………… Och jag fick från mina vänner (jag menar allvar Mr. Ahmadinejad) från säkerhet polisen detta meddelande om vissa nyheter från Iran - översättning ur www.irna.ir den 13 juni 2010 (23/3/1389 persikkalander) nyhets kod nr:1171912 ( vill också påpeka att det är inte första gången man har gått ut med detta meddelande) : Mr. Khosro Daneshjo (talesman för den islamiska federationen i Tehran) rubrikstal: ” Mönster ledningen av Staden Tehrans behöver kirurgiskt ingrepp”. Han påpekar också ”att han gång på gång yttrat sig att alla problem angående ledningens revade, revade kontroll i staden Tehran behöver kirurgi”.…”föroreningar”….. ”Man måste hitta på åtgärder annars måste Huvudstaden handskas med tusen olika problem” och så vidare…. Mina vänner nu undrar om varför fortsätter Ni att förolämpar de? De vet redan att alla Era statsmän och ministrar samt Era utländska företrädare är aktiva revolutionärer och de kan persiska. Varför skickar Ni en så enkel meddelande? Varför förolämpning? Och jag har redan bet Er ursäkt och här är svaret? Tänk bara om jag var Er vän ändå vände jag min rygg då Ni behövde mig? Men däremot Mr. Hamid Shah Abadi uttalande ( och inte heller första gången) om ”teater och belöning för skådisar för att vara också författare” i samma dag (nyhets kod nr:1174734) var bra, Han är listig satsa på honom enligt mina vänner som ville svettas för sitt lån. Och Ni Mr. Ahmadinejad, Ni har pratat om imam Zaman om hans kärleksfulla budskap till alla och respekt till alla människor, behöver imam Zaman då synliga och osynliga soldater, han tänker väl inte kriga eller slakta sin motståndare, han kommer ju med kärleksbudskap? Och innan jag går till punkt 3 ville jag påminna att Mr. Khomeini var inte kunnig inom Koran. Kommer Ni ihåg så kallade ”Nojhe” kuppen? Då man avrättade piloter på grund av kupp mot revolution. Mr. Khomeini sade: ”Avrätta de, små till stora.” Första frågan: hur kunde några (ca 22) piloter göra kupp mot hela folket? Hade de kunnat avsluta revolten medan Mr. Khomeini hade 98% folkets stödd? Vi iranier hade ju krossat shahen, armé och underrättelse tjänsten? Vad skulle några piloter åstadkomma det shahen lyckades inte? Och Vi pratar om piloter inte idioter, de borde vara intelligenta vare sig de står på högersidan eller vänstersidan. Väl det står i Koran att då man har övertaget då ska man vara barmhärtig och förlåta, Ni vet säkert vilken vers i Koran jag refererar. Alltså Mr. Khomeini kunde väl åtminstone vara lika barmhärtig som shahen och avvisa de, eller hur? Men det gjorde han inte. En imam; då han kunde förlåta gjorde han det inte. Men jag vet att piloterna inte gjorde kupp Mr. Ahmadinejad, Ni vet jag har också bra hörsel enligt Koran. De vägrade gå med på att Ni skaffar Mig-plan från China. Jag såg Er uttalande om USA nyligen. Här är lite historia: Jag vet inte om piloterna skulle hamna i den ”gröne” eller i den ”röde” värdshuset, men jag vet säkert att de var ärade piloter ”Made in Iran, Build in USA” och dog med lodrät rygg. Om jag hade möt de i strid och struntat i Guds stig som Mr. Khomeini, och hade avrättat de - då jag hade gjort det med högaktning för de, och hyst stor aktning för deras familj och ersätt de för de var högst medvetna om termen: ”falskhet”. Ni vet Mr. Ahmadinejad numera finns det muslimer som kan inte välja ens den ”röde” imam Huseins stig: de söker hjälp hit och dit och går inte ensamma mot fiende med sina frivilliga soldater, men de låter andra tillsammans med barn och kvinnor gå ut - för de satsar på att de skulle senare propagera mot sin fiendes ”handling”. Och de är så stolta över sin ”mandom” ropande till vänster och till höger. Jag undrar varför vi firar imam Husein och hans frivilliga ca 77 martyrer men inte de som frivilligt följde inte honom till striden men ändå ”muslimer”. Kanske därför shahen var dum och hade inte revolution gardister, olika paramilitärer, imam Zamans soldater både synliga och osynliga plus militär och polis och hemlig polis och andra verktygen som Gud vet det. Jag tror folket var mer tryggare i shahens tid, man behövde inte vara rädd för sina grannar som spionerar. Och som Ni vet Mr. Ahmadinejad det står i Koran att man inte ska spionera på folket eller baktala, Ni vet säker vilken vers jag refererar till. Kan Ni förklara varför just det som händer nu i Iran är motsatsen till versen? Och kom ihåg att jag inte har kommit till punkt 3. Och jag vet att jorden i Tehran är lite skakig men Ni förstår att jag håller på binda Er och Er Ledare fast jag vill inte (som jag har sagt tidigare) kaos där borta jag kommer till det senare i punkt 3 . Jag såg Er väns meddelande med ”ödmjuk godnattsaga” men jag väljer mina uppgifter som antogs från början med all respekt till statschefen och jag menar det - jag ska inte fungera som fiende som Ni har påpekat det i Ert tal, en av få saker som Vi har gemensamma men hoppas att Ni förstår att jag ska rensa huset och det utan rödfärg. Nu ljuset går igenom ögonbindel må det göra ont men bättre än vara blind hela sitt liv, jag har lämnat lite (förhoppnings gömda så länge) tips till våra gemensamma landsmän, det finns folk som är mycket, mycket duktigare än jag som Ni vet, Ni vet säkert att ”den skicklige” är oberoende därför ”Inga idoler vid sidan av Gud”, men eftersom ”Det finns ingen Gud än Gud” då behövs tips då och då för vägledningen som finns redan i alla testamente - allt som behövs för andra ”barn” . ….…. [73:19] ”Detta Är En Påminnelse; Till Sin Herres Stig, Låt Den Villige Till Klivande” ………. Och mina vänner i ”Rättfärdiga Norden”; hoppas att Ni mobbar den ”röde” som har fått piska av ”muslimska” länder eller deras släckt har avrättas, suttit i fängelse och så vidare, som är emot Israel och USA, ”ville bara ha rättvisa och demokrati (röd, demokrati och deras idoler klubbar för livstid president post!)” samt han eller hans familj kan resa fram och tillbaka utan problem till sina respektive länder, njut av mobbningen, nu det är ”Halal” (på arabiska) för Er. Och glöm inte de så kallade ”muslimer” som samarbetar med de ”röda och gröna”, stirra på deras ögon då Ni talar med dem. Men undantag för de muslimer som är med socialdemokraterna eller till höger om, inget defekt på dem. Ni ”rättfärdiga folket” (från vänster till höger) öppnade armen och de gav sig på Era barn. De lärde Era barn (till höger och till vänster) olika historier - då den ena är förstås lögnare och vet ingenting om historia alltså spänningar och förbittring mellan Era egna barn men den ”röde” var själv aktiv för ”rättvisa och frihet” & " jag vet bäst". ”Du behöver inte lära historia för mig, jag kan min historia” kommer Ni ihåg detta ”blodig biter” uttryck från tidigare debatter på TV, då den unge (ung + hätsk =?) söte chilenska damen svarade tillbaka? Ta reda på att vem varit hennes lärare om Ni kan. De har attackerat historia, kunskap, människoryggen som i övriga länder. Sök på wikipedia (engelsk sida) efter Messiah (Messias) och se vad står om honom under Islam. Ni kommer att se bara hadither om Messias men inte från Koran(!), fast än i Koran står att man ska inte ha hadither vid sidan av Koran! Ni förstår vad jag menar, den ”röde” är aktiv, listig och arbetar som robot, undrar om man har ändrat på någon historia från ”norden”? Därför Ni ska vara på Er vakt och ha ”en” historia även om Ni tror att det är något fel på något sätt, men Ni är förenade som förut och ingen kan längre rida på Er eller på Era barn. Jag rekommendera mina landsmän göra likadant, välj en iransk historiker och det från ”höger sida” naturligtvis - även om Ni ”vet” att det är något fel men då Ni är förenade ändå: en lite snett ryggrad är bättre än riven - handikapp och Ni ska alltid referera historia på Honom/Henne alltså imamen för historia - den som vägrar är ANGRIPARE. Och Ni vänner: visa ingen nåd mot dem som har kommit till Ert land för att senare ”beräknat” våldta Era barn mentalt, njöt av mobbningen så länge, ”Halal”, ”Halal”, ”Halal”, tänk på deras handling av sina egna och räkna ut hur långt skulle de gå, tänk på det, vågar Ni? Jag kommer till lösningen senare, och kom ihåg att det är förstås mina förslag, Ni vet bättre, Ni har politiker, samhällsvetare och så vidare men Gud vet bäst. Gud är barmhärtigast. Fortsättning kommer om Gud vill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar