onsdag 23 juni 2010

Ännu en mera näst Sista Blogg på grund av ”fördröjt dörrleverans”

I Guds namn, Den Barmhärtigaste, Den Nådigaste….. Först till frispråkigheten: Anarkisternas rådgivare ”Den Tolfte” i Tokyo, under ”närkontakt” av den första graden med Highland-erna tappert ”råkat ut för” martyrskapet. GulLenin har jordfästat ”Den Tolfte” under ”högtidiga ceremonier” som sann Ledare, den äldste. Highland-erna i sin webbsida har lämnat ett krypterat meddelande till omvärlden: ”Organisksvärd – Förbrukat – Smutsigskägg – Biljetter– Tokyo”. Halva Hizbollah från Libanon har etablerat sig i Tokyo på grund av ”invasion” risk från Israel. Den japanska regeringen har flyttat sig till halvtomma Beirut på grund av ”Iissllaamm” risk från Iran. Iran har ökat sitt ekonomiska bidrag till Tokyos Hizbollah på grund av ”kvalitet” levnadsvanor som ”bröderna” i Afrika. Turkiet har delats upp i Husein-ister och Yazid-ister, men alla ”fight” biljetter är slutsålda, fredligt. Turkiets regering har skickat ett meddelande till Irans Ledare att de ställer upp på imam Huseins sida och erbjudit Ledaren en gratis biljett till ”matchen”. Iranska elitkommunister har tagit tillbaka sin varning om ”harakiri” efter Nordkoreas medling. Självaste australians regering har ersätts av ”ultra expert” psykologer. Irans parlament har meddelat att man har suddat bort alla verser i den nya Koran innehållande: ”ve på den som delat min religion” på grund av världens tillstånd och deklarerat: ”framöver alla muslimer utomlands som inte följer Irans shiitiska Ledare ska avrättas enligt lagen ”Mohareb” (Gudsfiende) med sprängmedel”. Nordkoreas Ledare har tagit initiativet och ställt upp sig direkt till likvidering och tagit med sig sin egen tillverkade explosivämne till Iran. Den 70 årige Påven har slagit världsrekord i maraton och döpt alla turkar i Turkiet till Kristna över en timme. Samtidigt Påven ville skaffa ”match” biljetter från svarta marknaden. Den Iranska Ledaren, med imam Husein som förebild har tackat nej och har hänvisat till att Han aldrig rest i världen och Han kommer att försätta vara världserfaren. Israel håller på att bygga ”mur” i Saudiarabien och Kuwait. Den Iranska elit kommunister har sökt patent på: ”Historien är med oss” på grund av ”missbruk”. FN har skickat ”kulturellt båt” på grund av hårda angrepp från de rödgröna ”människorättighet” aktivisterna till Iran. Iranska elitkommunister har meddelat att de fortsätter bojkotta de Iranska skeppen runt om i världen som förut, typ 30 år. Fanatiska ”muslimer” har meddelat via sin webbsida att de håller på ”meditation” just nu och om Gud (allsmäktige – allvetande) vill: ”inget meddelande eller sprängattentat åt Gudsskapelse”…. Stor ayatollan Makarem Shirazi har gjort noggranna inspektioner om hår längden av Jesus (fred vare med honom och hans lärjungar) och Mohamads (fred vare med honom) [bin Aazib (ra) (71) relates: "I never saw someone more handsome than Rasullullah. His hair reached his shoulders. The portion between his two shoulders was wide. He was neither very tall nor very short." ] samt imam Hussein’s [ http://www.life.com/image/3025188 & http://www.alyageen.org/english/en_gallery/details.php?image_id=2309 ] . Efter att lämnat sin förstorningsglass åt sidan har klubbat med sin befallning ”Fatwa” att man ska fortsätta piska Iranska män med långt hår för varken Vladimir Lenin eller Mao Zedong hade långt hår…. Stora sammanstötningar har skett mellan medlemmar i FN på grund av definitionen av ”hora”. Irans andliga Ledare har bjudit in George Clooney till Iran för att dels varna Honom som huvudskådespelare som GulLenin i filmen ”nya Beirut, Tokyo”, dels tilldela Honom några få pisk-spö på grund av att han spelat film i ett muslimiskt land. Iransk hemlige polis har meddelat att de har lyckats dekryptera halv och en tredjedel av den Australians urbefolkningens meddelande: ”Operation - Högtid – Iissllaamm - Packa – Maraton – Simning – Maraton – Fridfullt”. Chinas minister för folkbokförningen har sökt asyl i Iran. UFO entusiaster världen över har förberett sig för storskalig invasion och fortsätter gräva…….... Och ett dikt för de som har inte sett eller hört Tora (Höga visan, kapital 1), Guds ljus enligt Koran Majid: 1. Sångernas sång av Salomo. 2. Kyssar give ”han” mig, kyssar av sin mun! Ty din kärlek är mer ljuv än ”vin”. 3. Ljuv är doften av dina salvor, ja, en ”utgjuten” salva är ditt namn; fördenskull hava tärnorna dig kär. 4. Drag mig med dig! Med hast vilja vi följa dig. Ja, ”konungen” har fört mig in i sina gemak; Vi vilja fröjdas och vara glada över dig, vi vilja prisa din ”kärlek” högre än ”vin”, med rätta har man dig kär. 5. ”Svart” (arg) är jag, dock är jag ”täck”, I Jerusalems döttrar, lik Kedars hyddor, lik Salomos tält. 6. Sen icke därpå att jag är så ”svart” (arg), att solen har bränt mig så. Min ”moders” (land) söner blevo vreda på mig och satte mig till ”vingårdsvakterska”; min ”egen vingård” kunde jag icke vakta. 7. "Säg mig, du som min själ har kär: Var för du din hjord i bet? Var låter du den vila om middagen? Må jag slippa att gå lik en ”vilsekommen” ”kvinna” vid dina ”vänners” hjordar." 8. "Om du icke vet det, du skönaste bland kvinnor, så gå blott åstad i hjordens spår, och för dina killingar i bet vid herdarnas tält." 9. "Vid ett ”sto” i ”Faraos” spann förliknar jag dig, min älskade. 10. Dina kinder äro så ”täcka” med sina ”kedjehängen” (slav), din hals med sina pärlerader. 11. Kedjehängen av guld vilja vi skaffa åt dig med silverkulor på." 12. "Medan ”konungen” håller sin ”fest” (textande), sprider min nardus sin doft. 13. Min ”vän” är för mig ett ”myrragömme”, som jag bär i min barm. 14. Min ”vän” är för mig en klase cyperblommor från En-Gedis vingårdar." 15. "Vad du är skön, min älskade! Vad du är skön! Dina ögon är duvor." 16. "Vad du är skön, min vän! Ja, ljuvlig är du, och grönskande är vårt viloläger. 17. Bjälkarna i vår boning äro cedrar, och cypresser vår väggpanel."...... Fortsättningen följer om Gud vill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar