onsdag 9 juni 2010

Öppet brev från Elias Jonas Petrus, ägande av makten i handen till Mr. Ahmadinejad, angående hans tal om Mesajas i www.irna.ir den 4 juni 2010 - del. 7

I Guds namn, Den Barmhärtigaste, Den Nådigaste [73:19] ”Detta Är En Påminnelse; Till Sin Herres Stig, Låt Den Villige Till Klivande” Visst versen ovan är en av de vackraste Orden lik alla de övriga, se bara på det vänliga budet. Har Ni läst den färdig? Innan jag börjar med Israel och det bara under några rader för tillfället: ”Har Ni eller Er ledare eller andra ayatollor några förslag om Elias, Jonas, Petrus och vilka är de? Mitt råd är att vänd Er till Tora, Bibeln samt Koran. Guds belysningar ur ut ”Skivan”, jag vet att Era landsmän inte har haft tid att studera ”alla tre ljusen” för man numera har mycket andra hadither som imam Khomeinis eller de övriga 12 imamernas hadither för att inte tala om andra hadither från nutids martyrer eller Era ”röda” allierade och deras hadither om ”röda” martyrer och så vidare. Det är dags att ta en titt på Bibeln, Tora och Koran - vänd Er till kristna och judiska trosförvanter…. den segrande sidan…. de som går till höger…. enligt Koran”. Kanske är Gud (allsmäktige – allvetande) en aning skicklig och försiktig om att välja sina Ord vid olika tidsålder och vid olika sammanhang och bekymrar sig om sina tjänare, men ”man vet aldrig” för Gud vet bäst enligt Orden … Kom ihåg att jag inte diskuterar existensen om Israel ur ”Skivan”, än. Och här menar jag allvar, inga SKÄMT, SARKASM, SPEX - jag försöker i alla fall men lite rolig ska man ha då och då. Väl om jag vore imam Zaman då jag skulle tacka ”hjärtligen” och välkomnat alla ”Ship To Gaza” fast ”ENBART”, med andra ord ”BARA” och med det jag menar ”ENDAST” från Iran och dess ”röda” allierade. Naturligtvis man skulle först kontrollera lasten ifall det inte skulle finnas några hadither ombord, bland annat förstås. Och jag menar med det! På så sätt Israel avlastas ekonomiskt någorlunda som att hjälpa president Abbas ( Vältränat salut-tunga, hava ej oro då du stiga, i värdshuset med kullerbytta ) på andra sidan som följer imam Hasans saluterande stig och inte hans brorsans stig, imam Huseins ”röda” stig som Hamas följer, jag menar allvar. Och jag menar det. (Själv vet jag faktisk inte om jag ska skratta eller babbla, och jag menar det!) Alltså alla följer sina respektive imam stigar som tillfredsställer alla muslimer speciellt den shiitiska Islam och alltså Guds (allsmäktige – allvetande) stig. Och jag menar det. Och man ska sjunga ut överenskommelsen högt upp enligt ovan och jag menar med det. Samtidigt FN, väststaterna och dess allierade som ”det unga lejonet med ”fruktan”” skulle inte belastas med sina pressade hushållningar, nu när Iran och dess ”röda” allierade har råd. Och jag menar det. De övriga länder som blir ”sura” eller känner sig utestängda - får hjälpa andra nödställda länder som tar avstånd från Iran och dess ”röda” allierade, de är ju inte rasister? Och jag menar allvar med allt. Alla mat inklusive både ”sura” och ”söta” och övriga nödvändigheter som medicin, kvinnliga prylar, barnleksaker utan elektronik förstås, barnkläder, böcker dock inte från Iran eller de ”röda” ska till de som väljer imam Huseins stig, Hamas. Resten ifall det är ”verkligen” inte farligt för Israels existens är till de som väljer imam Hasans stig. Med resten menar jag alla övriga hjälpmedel som innehåller elektronik, jag kan revolution gardisternas kunskap Ni vet bättre Mr. Ahmadinejad. Då Gud (allsmäktige – allvetande) blir nöjd och belåten och jag menar allvar med allt nu. Fast det känns lite konstig, men jag menar allvar med allt nu. Och till Hamas jag har ett budskap: ”Ni som följer den ”röda” imam Huseins stig: innan imam Husein skulle gå ut i krig Han tillät sina: ”Ni får välja följa mig eller inte, det är frivilligt”. Och eftersom det är omöjligt att flytta tusentals palestinier till president Abbas sida och dessutom det kan finnas bland de så kallade ”hjärntvättare” eller revolutionärer så, Ni Hamas: jag rekommenderar inte att Ni ska kasta tärning för det är förbjudet inom Islam men låna en Porsche av de proletära Hizbollah i Libanon – hoppa över första, andra och den tredje växel, lägg direkt till den fjärde imams stig och när Ni har tagit farten - växla omedelbart till den tolfte imamens stig, imam Mehdi och jag menar allvar med det. Fast än jag som Ni håller på skratta nu men jag är fortfarande allvar!. Om Ni hade läst Tora, ”Guds Bud” enligt Koran hade Ni förstått vad jag menar med det, det är ett varsel: ”Detta Är En Påminnelse; Till Sin Herres Stig, Låt Den Villige Till Klivande”. Låt ett tredje land som Iran ta emot Er i hemlighet och jag menar det, jag är mycket allvar. (Kan någon nu räkna ut hur många gånger jag har sagt: ”Jag menar…”.) Alla vet att Ni brådskande håller på att försvagas nu, eftersom man kan ju inte ha makten lång kvar då folk börjar öppna sina ögon eller helt enkelt dö ut av svält. Det är därför Iran är just nu mycket angeläget att zooma in ”Gaza”. För man i Iran kan hantera sina stolta tiggare, de får ju hjälp av folk alltså Moské, men vad händer om Moskén inte har råd då som i ”Gaza” - därför vill man inte förlora sin hand som har tagit 30 år att växa?: Ur www.irna.ir lång innan ”Ship to Gaza” : ”Nu alla hjärnor ”Nokhbegan” ska vara med i vår regering och försöka hjälpa till vår politik”. Fanns inte hjärnor förut i regering, vad då: styrs man Iran men analfabeter? Eller man vet kanske hur skulle meddela sitt meddelande…. Väl Irans revolution hjälpte oss att förstå att massmedier och politik styrs av ”judar” som är rika, det går inte lita på korrupta politiker och radio media så vidare. Jag har en bok kvar av Irans revolution gardister och det första upplaga den ”korrekta”: om bland annat hopsummerat ”judarnas” tillgångar och vilka företag de styr, kommer Ni ihåg det Mr. Ahmadinejad? Och Vi vet att de ”röda” hade klädd sig som präster i Vatikan och andra icke Vatikanska kyrkor med höga tjänster och nu vet Vi att det finns ”röda” ayatollor i muslimska länder också, men vad heter de som har integrerad sig i den mycket, mycket höga-sidan, man har ju samma åsikter om ”judar” som huvudfiende, och förstås muslimer: ”Dela, härska och dirigera mot gemensamma fiende”… Undrar Iran och de övriga ”röda” allierade är närvarande här också eller?. En vink också till Israel: ”Då en kvinnligt (*gul) politiker kritiserade vissa muslimer, bemöttes hon: ”Nu det är ”populist” att kritisera sina och så vidare. Revolutionärer vet ju hur man ska svara tillbaka och misskreditera de kritiska muslimer som i Iran”. Utnyttja uttrycket, det lånar sig…. Fortsättningen följer om Gud vill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar