torsdag 17 juni 2010

Meddelande ur arten ”mysig budord” till Mr. Larijani angående av avrättningen av ”författaren”

I Guds namn, Den Barmhärtigaste, Den Nådigaste… [73:19] ”Detta Är En Påminnelse; Till Sin Herres Stig, Låt Den Villige Till Klivande” ….. Först till uppriktigheten: Shiiter i Bangladesh har meddelat att de följer imam Gulligs väg och skiljer sig från den ”Iranska ”revolution” shiiter” och utmärker sig som ”Bangladeshiska ”anarkist” shiiter”. Detta avslöjande i sin tur har lett till att den Iranska Ledaren har annonserat ut en 256-bits chiffrerade kod: ”Only One ”Highlander”” och skickat en ”godtrogen” delegation under täcknamnet ”bibliotekiska & bibliska undersökningar” till Japan för att lokalisera imam Gullig. Efter lokaliseringen av imamen; denna delegation har tackat den kvinnliga bibliotekarien och önskad henne ett varmt välkommet besök till Iran där skulle man tilldela henne titeln ”hora” utan något bekymmer. Den iranska elit kommunister har för första gånger i världshistoria - i den här veckan - har ekiperat sig med dofter från medeltiden iklädd som skäggiga muslimer (för att vara effektfulla till sista andetaget) och skaffat sig biljetter mot Japan, första klass. Japansk regering har meddelat nu att de är indragna i ett ofrivilligt krig på grund av den ”Bangladeshiska ”anarkist” shiiters” massimmigration till Japan på grund av ”vissa oklara” motåtgärder mot ”vissa elementer”. Australians regim har fått en hemlig skrivelse om omfattande asylansökningar runt 80 miljoner från ett närbeläget ”anonymt” Ö. Lediga tjänster inom Sensei för harakiri har annonserats ut i hela världens börser, över en natt. De ”nya” japanska anarkister har klubbat att deras nya helge bok är: ”Vad bör göras” och man har valt Gullenin som ledare. Urbefolkningen i Australia har reagerat kryptisk mäktig på alla nyheter och uppmuntrat sina egna med ännu ett mera gåtfullt meddelande: ”Operation - Högtid – Iissllaamm - Packa – Maraton – Simning – Maraton – Fridfullt”……. Och till huvudnyhet riktat till Mr. Larijani: Refererat till Mr. Larijanis tal i www.irna.ir: Mr. Larijani, står det i Koran att man ska mosa ”författare”? Kan Ni vara snäll och hänvisa till versen i den nya versionen av Koran? Som Mr. Rafsanjani påpekat jag har också dåligt minne. Som Ni vet; jag har bara tillgång till Koran publicerat före ”röd” revolution. Men däremot jag kan hänvisa Er: [39:18] Det är de som undersöker alla ord, och sedan följer de bästa. Det är dessa som Gud har väglett; det är dessa som besitter ”intelligens”…. Mr. Larijani ta det lugnt och sök skydd hos Gud (allsmäktige – allvetande): [7:199] Taga till förlåtelse, och tillsäg över-seende, och bort från de okunniga. [68:36 - 37] ”Hur Bedömer Du Din Handlande?”, ”Eller Finns En Annan Bok, Som Ni Läser?” [17:53] Och säg till mina tjänare: ”Vårda varandra älskande, för Djävulen fiendskap skapande, Djävulen människans tydligaste fiende [97:5] Salam Så Länge, Tills Gryningen……Så jag rekommenderar Er att lugna ner Er; Mr. Larijani - jag inte har rört Er kind därför ber jag ursäkt: ”vänd Er kind”. Ta det lugnt Mr. Larijani. Ni vet ju: Ni bor ju i ”muslimska” huvudstaden Tehran med olika hälsoriskfaktorer. Luftföroreningar i hög grad, man får cancer. Råttor på stigar, man får pest. Sopor liggande på gränder, man får spy. Det står ju i Koran om ”tron och renhet”: ”Al-Nezafat Men Al-Iman”, Ni vet bättre vilken vers jag syftar på. Och tiggare på islamiska gator, man får samvetsskval. Barnen tvättande bilrutor, man får panik. Kommunikation stopp på flera timmar, man får hjärtattack. Olika myndigheter med förödande pappersarbete för att uträtta ett enda ärende, förlust av ”Guld”, tiden. Era landsmän i sällskap med munförbannelser, man får eksem. Små flickor som säljer sig för limpa, man får skräck. Revolution gardister, man får vara hycklande hövlig. Poliser med batong, man får muta sig fri och så vidare. Ta det lugnt Mr. Larijani, ingen ville dö ung, Mr. Larijani. Men allt är inte så negativt i ”Residensstan”: Ni har ju imam Khomeinis heltäckande Guld vilostad som kan söka skydd. Har förresten Er ”röda Residensstan” visat upp sitt testamente? Ni vet att alla muslimer måste ha testamente enligt imam Khomeini? Var snäll och innan Ni skickar ”båt” till Palestina meddela om innehållet av Testamente. Palestinier avvaktar mer än oss Iranier Mr. Larijani, de vill veta hur kakan delas ”rättfärdig” ut mellan de och Iranska tiggande barn på gator. Afrikanska barn har meddelat att de vill bara påminna Er ännu en gång till att de avstår bistånd från Er: ” Tack Vi behöver inte några ”båt” från Er, Hizbollah måste leva vidare, vi följer martyrernas väg och uppoffrar oss, palestinier har mycket större tillgång till mat och godis men vi avstår ändå, vi dör hellre än ge upp vår barnsliga stolthet, litar Ni inte på det: ta en titt på våra bilder och deras affärer”. Men Libanons Hizbollah meddelat att än så länge har inget bekymmer över sin 1500 amerikanska dollar per månad, dollarns värde har stigit upp. Jag fick ett tips att jag kan fungera som mäklare mellan Er och Israel. Alltså ifall om Ni tycker det är OK? Här är mitt förslag: Ni får skicka ”Ship To Gaza” till behövande Palestinier förstås, utan att Israel bordar ”Båten”. Däremot de rödgröna aktivister från Europa ska skicka ”Ship To Iran” till behövande Iranier först och främst barnen, men med undantaget att dela Koran som har inte översätts av Ayatollan Makarem Shiraziee eller after revolution, Vad säger Ni om det? Jag tycker det är en bra ”Deal”. Jag vet ”Israels Barn” är orättvisa och saknar Tsar men om Ni tycker undantaget är mer än orättviss, jag kan kanske få de att ändra sig? Jag fick också meddelande från de rödgröna partier att de kan gå med på att inte dela ut Koran men däremot de och homosexuella ska dansa med bikini tillsammans med sina muslimska ledamöter och deras fruar för att försäkra Er att kvinnor inte är horor utan Hejab, deras muslimiska anhängare kan försäkra Er om det. Nu när Ni har bra utrikes ”fot” med de ”röda” - var säkert på att Ni Mr. Larijani kan ha ännu bättre kulturellt utbyte med ”röda”. De homosexuella som stöds från kommunister har försäkrat att den här gången ska de inte ha några bilder från Jesus (fred vare med honom och hans lärjungar) som ”helt naken” homosexuell, deras allierade ”muslimska” ledamöter garanterar. Jag tycker det är en bra ”Deal”, vad tror Ni Mr. Larijani. Ni vet att jag har fått ”pennan i handen”, men påtvingat. Förresten hur många ayatollor i Iran visste om dessa? Ni vet kunskap är en del av makten inte bara förtryck. ”En stat klarar sig utan Gudstro men inte men grymhet” av imam Ali, ifall Ni tror inte på Guds (allsmäktige – allvetande) ord. En fråga om miljöpartiet i Europa: varför står de på de rödas sida, beror det på att Sovjet insåg att de halkar efter västriket? Och dessutom de kunde inte vissa sina stolta massor att de inte är världsledande? En fråga till: Vad hände med Er båt till Iran? Jag avvaktar så länge med min gåva till ”Israels Barn”. Förresten varför kallar Ni aldrig Israel med Koranens, Guds ord ”Israels Barn”? Beror det på att Er Ledare hjärntvättar sina egna landsmän? Jag är bara nyfiken för de rödgröna partierna i Europa har aldrig nämnt dessa uttryck heller och ännu märkligare ingen har kommit på det. Ännu mer förvånad är jag att de rödgröna partier har samma utrikespolitik ställning som Iran: Väststaterna ska dra sig från Afghanistan, beror det på att Iran ska vara lättat över sin inflytande över Afghanistan? Men nu de rödgröna partier har nu vaknat efter decennier och ställt upp och ska skicka ”Ship to Afrika” från de ”röda” länder där deras stam lider men inte så mycket men ändå Ni vet bättre. Varför man aldrig har kommit på denna idén förut, ligger Era händer också här? Apropå den ”röde” Ayatollan Makarem Shiraziee: jag såg (inte första gången förstås) att Ayatollan i www.irna.ir har tagit emot ”någon” och har påmint om ”äktenskap” och så vidare. Jag kommer ihåg från kriget, att Era skriftlärda lärde oss soldater: ”martyrdöden är som ”äktenskap”, då martyren offrar sig möter han sin eviga kärlek”. Jag tror att många Iranier kommer ihåg det också. Så jag är liten nyfiken: menade Ayatollan Makarem Shiraziee att leverera budet till ”dörren” som ren ”äktenskap”? Hänger hans uttalande med andra ”rubriken” om Er Ledare (med leende) som är ”mycket populär hos afrikaner”? Jag är en osäker människa och litar inte på andra människor men jag saknar revolutionsgardister till skillnaden från Er Ledare, ta inte illa upp, Ni vet Ayatollor är mest barmhärtigaste hos själar och vänder sin kind direkt men minsta möjliga kritik, därför alla muslimer respekterar de dock ej med fruktan. Jag undrar också: hur många Elit iranier, sitter nu och studerar / analyser sitt landshistoria? Tror Ni att de behöver mig ytterligare? Jag tror att min ”leverans till dörren” är inte bara försenad det är också förgäves nu för somliga brudgummor, dagsljuset har trängt in i alla små håll och det sprids i olika riktningar med ljushatighet, men tillslut ett enda stråle. De kommer att lära sina landsmän vem har spridit hat mellan olika folkgrupper. Ni vet Mr. Larijani, Iranska kommunister har under 30 år i utlandet har bara zoomat in Irans inrikes ”händelser” säg: ”hur man piskar en och annan”, ”stenar till döds eller våldtar fångar”. Men har aldrig tagit upp Irans ”utrikespolitik” sedan revolutionen som att vilka ”röda” länder stöder Iran eller förser Iran med vapen. Ni vet väl att om ett land säljer vapen till ett diktatoriskt land- de står också för utbildning av säkerhetspolisen och revolutionsgardister förstås. Och Ni vet säkert att Irans Ledare aldrig har yttrat hur de ”röda” länder behandlar muslimer, kristna, judar eller tillåter religion i politiken. Ni vet säkert att ”röda” Sovjet förbjud religionen i synnerhet Islam i Albanien? Och Ni vet också att Iran stöder afrikanska länder som China hjälper. China som i sin tur förbjuder religion i politik och Ni vet säkert att muslimer i China räknas som ”ointelligenta”? Men har Ni undrat att varför just nu pratas i Iran om kommunistiska länder (ljuset har trängt in) men inte förut? Vem har försökt att dölja de ”rödas” historia för Iranier? Hur man har lyckats? Jag förmodar: Er Ledare har zoomat in Israel och USA hela tiden varje dag, varje minut och påpekat hela tiden de externa fienderna, men hur många gånger har Er Ledare eller www.irna.ir visat upp svältande barn i Afrika? Vet Ni hur tusentals många gånger (jämför i Palestina) har människor dött - de flesta barn och kvinnor i afrikanska länder? Hur många gånger har Er Ledare har kritiserat de, hjälpt de, skickat ”båt”? Ta det sura brödet, rekommenderar jag och vänd Er. Och jag vet att varför det finns många hadither i Iran både stupida och intelligenta. Stupida hadither för att inrikes / utrikes folk i Europa ska börja sakta men säkert förlora sina religiösa tro bestämd mot Islam. Och en utmärkt propaganda ursäkt för Iranska kommunister utomlands så att ”andra” förstå vad innebär religion - speciellt Islam förstås. Och de intelligenta hadither om martyrer och resliga ledare: Först ska folk uppskatta den tappra ”höga huvudstaten” som förenar det ”modiga” folket mot de ”utomstående” fienderna och ”martyrsoldaterna” eller numera ”Gudssoldaterna” ska kämpa mot fienderna med livet som insats. Och jag vet varför Ni måste absolut bland annat tvinga kvinnor slöja: Hizbollah och muslimer i andra länder i synnerhet afrikaner ska tro att Iran är det bästa muslimska landet och deras Ledare är störst. De stakars har ju varken utbildning, speciellt om historia eller analytiker som kan hjälpa till. De ser det som ska synas, hör den intensiva propagandan som dö åt USA, de vet ju inte vad händer i Iran liksom andra hjärntvättade Iranier. Och afrikanerna är redan hjärntvättade i sina hemländer - bra drag. På så sätt de kan exportera revolutionen, men jag har ”pennan”, Ni vet bättre - Ni har läst Koran. Och konstig nog jag har inte sett än att jag har ”hjärnan” lite roligt ska man ha! Nu undrar jag att hur många iranier ska sprida dessa informationer särskild i Libanon? Och hur ska mina ”vänner” ska utnyttja dessa? De är mycket hemligfulla men att dricka öppet inget problem, Ni vet de hycklar inte, det ”rättfärdiga folket” och så konstig de är inte heller muslimer, vad tror Ni om det, ska Gud piskas? Är mina vänner frälsta nu, vad tror Ni Mr. Larijani, med vilken hastighet kommer att information spridas? Ni vet att våra kristna bröder i Iran har ett ordspråk ur Bibeln och jag slår vad de flesta Iranier som Ni vet om det men man vet inte varifrån kommer det: ”Steg upp eller ner, du är ”fast””. Det är synd att alla dessa bibliska ordspråk har försvunnit och det medvetet. Jag såg att några Ayatollor väntar på att imam Zaman ska dyka upp och tills det de lyder sin ”röda” Ledare som har under decennier berättat om ”rödas” kamp mot religion. Vet Ni Mr. Larijani; det är så sorgligt att så många Ayatollor i Iran men inga kunniga om Koranen, runt 130 sidor, min i alla fall är det. Om ayatollorna hade 100 hästar; skulle det inte räcka till att bära alla hadither. Men jag hellre låter en Åsna vila sig på min axel [Inspirerad från Jesus (fred vare med honom och hans lärjungar) fast modifierad för att inte bli anklagad för patenttrång vid andra sidan] och bär själv på 3 böcker och slår vad att jag kommer till hotellet, vare sig till den ”gröne” eller till den ”röde” och mycket tidigare än de 100 hästar om de har överlevt rean. Imam Zaman kom ut för några år sedan och kastade ljuset, därför det stod på www.irna.ir att ”vår relation med Ryssland är NU synligt”. Men jag tror inte Er ledare har sagt det, han är ju ”röd”. Ni vet vilken vers i Koran jag refererar: ”Han ska överlämna det till höga samhällen”. Kom ihåg att ingen ska kräva Er Ledare eller Mr. Ahmadinejads avgång. Landet ska vara stabilt: den som gör uppror är inte muslim eller Irani: [73:19] ”Detta Är En Påminnelse; Till Sin Herres Stig, Låt Den Villige Till Klivande”. Alltså ”Låt” innebär att Ni som övriga ”röda” länder har makten och ska ha makten så länge, eller hur? Fråga Era Ayatollor; de kan om ”logik” mycket mer än jag, därför de använder Hadither utanför Koran. Imam Zaman skulle lämna först uppgiften till de ”höga samhälle”, Ni ayatollor, Ni vet väl vilken vers jag syftar på? Verser i Koran inte i hadither. Alltså Han skulle vara dold och utan några som helst soldater eller hur Mr. Larijani ? Sedan Han skulle växa sig enligt Testamente, Ni ayatollor, Ni vet väl vilka verser jag syftar på? Verser i Bibeln inte i hadither. Och Ni har säker listat upp vad heter Han i början och vad heter han i mitten och vad heter han till slut och vad är tids uppehåll mellan dessa ”personer”, Ni ayatollor, Ni vet väl vilka verser jag syftar på? Verser i Bibeln och Koran inte i hadither. Och Ni vet säkert att de som tycker om Honom, kommer inte besöka Honom Enligt Bibeln. Bara Hans dödsfiender ska söka upp honom men de så enfaldiga! Tre helga böcker och Ni var okunniga. Och vägledning för ”Honom” i Koran: ”Han kommer inte ut”. Ni ayatollor, Ni vet väl vilken vers jag syftar på? Versen i Koran inte i hadither. Han kommer att yttra: [3:80] Och Ej Befaller Han Att Ni Ska Hava, Änglarna Och Profeterna Som Er Herre. Befaller Han Er Till Otro, Efter Att Ni Har Saluterat? - imam Zaman har kommit ut med ”pennan” om Ni var kunnig och lärda då Ni hade inte sagt att Ni väntar på honom att bli synligt, men om Ni vill se honom: rita en penna över skriften. Imam Zamans enda uppgift är samla alla kring Gud (allsmäktige – allvetande) och Hans stig, inget mer förutom då och då dela tips och erbjuda sura brödet förstås och det smakar bra med Cola, jag har provat --- Kommer Han ut finns det fara att den ”godtrogen” religiöse upphöjer honom till Idol, ”Bot”, alltså han avstår från att andra syndar. Han ska inte fungera som Idol ”bot”. Han vet att om Han kommer ut, de listiga (genom tiderna) ska försöka (med alla medel tillgängliga) upphöja honom som idol ”Bot” så att pressa/vänta på ett fel steg: ”Titta Han som var Guds bud, Han som Vi älskade, Han som alla Vi såg upp, gjorde si och så, sådant är religion eller Gud”. Imam Zaman har redan garderat sig då Han började läsa Koran. Han kommer inte heller visa sig för gissa vad: Ni ayatollor, Ni vet väl vilken vers jag syftar på? Versen i Koran inte i hadither. Men jag tror inte Ni kommer att se den, det är priset för dem som har belastad sin hjärna med hadither ej godkända av Gud, enligt Koran. Ni har syndat. Hur många gånger står i Koranen att denna Koran inte är perfekt och sök information i hadither av människor? Ni ayatollor, Ni har syndat. Kan Ni om Bibeln eller Tora? Om Israels Barn? Nej, Ni har syndat. Har Ni studerat logik, filosof, matematik, fysik, samhällskunskap, statskunskap eller andra ämne? Nej jag tror inte, titta på Ert FOLK: kolla hur bra de har det, hur mycket kan de om Moses, Mohammad, Jesus (fred vare med de) ur Koran och Bibeln men inte från hadither, men de kan väl mycket om andra imamer! Hur Era landsmän är kunniga om sin historia, eller rättare sagt hur mycket kan Ni om Irans och övriga länders historia; Ni som är Eliter? Hur allierade, kärleksfulla är våra landsmän med varandra, hur de har fått hela världen med sig efter revolution, hur många flyr till andra länder efter revolution, var det så under shahen? Hur många länder kräver visum av iranier till skillnaden från shahens tid, hur många barn och fattiga är ute på gator, hur många söker skydd till Moskéer, hur många ”röda” länder stöder Er, hur många kristna länder stöder Er, hur många olika paramilitär har Ni jämför med shahens, hur Irans ekonomi fungerar, hur många missbrukar sin position, hur många är narkotika beroende jämför med shahens tid, hur många psykisk störda finns numera jämför i shahens tid, hur många kan säga sitt ord utan att åka fast, iranier där borta på gatan kan berätta mer till Er Ni ayatollor, men jag tror inte de vågar, även de vågar säga sitt ord har Ni lärt de att smickra Er med sin tunga inte med hjärta, alltså de kommer inte säga sanningen förutom att beundra Er och Gud vet bäst. Ni har syndat. Hur massmedier kontrolleras, hur många barn eller kvinnor kan gå ut ensamma på kvällar jämför med shahens tid eller andra länder. Hur glada är folket, är det medvetet? Hela tiden om martyrer, imam Husein, sorg, kamp… Hur många hycklare finns numera jämfört med shahens tid och vad beror det på? Ni vet inte hur de ”röda” Iranier är aktiva utomlands med sin propaganda mot Islam. Ni har syndat, Ni är okunniga. Ni vet inte hur politik eller ekonomi fungerar ute i världen därför Ni befinner Er i ekonomisk kollaps och Era landsmän kommer att lida ännu mera. Ni har syndat, Ni är obildade. Ni har inte rest utomlands och har inte sett andra kulturer med Era ögon, Ni har inte lärt Er av andra varken av vänner eller av fiender. Ni har syndat, Ni är oerfarna. Hur många gånger står det i Koran att religion är fritt? Men kan man vara fri där? Hur många svordomar till Gud (allsmäktige – allvetande) eller till Mohammad (fred vare med honom) jämför i shahens tid och så vidare, vem bär skulden? Vill Ni veta mer vänd Er till de som Ni har i fängelse eller är avrättade, de kan berätta ännu mera. Jag rekommenderar Er - Ni alla ayatollor att nu när Ni lyckats att världen vända ryggen mot Er och bojkottat Er för Ert ”röda” handlingar – börja bränna andra islamiska berättelser, hadither under vinter, det är deras enda sanna nyttja, jag lovar Er att Gud (allsmäktige – allvetande) ska uppskatta det: [3:64] Säg: "O, Ni som följer skriften, låt oss ha uppgörelse mellan oss och er: Gud ska dyrkas; inga idoler vid sidan av Honom, ej mänskliga härskare vid sidan av GUD." Om de vänder sig säg: "Vittna då, att vi är saluterande inför Honom." [31:6] Det finns vissa människor som köper tomt Hadith, för att vilseleda från Guds väg utan kunskap och tar det som ett skämt, för dem en förnedrande plåga. [45:6] Dessa är Gud's uppenbarelser, reciterande för dig sanningsenligt. I vilken Hadith (berättelse) annat än Guds och Hans uppenbarelser tror de på? [39:23] Gud sände ner denna bästa hadither; en skrift med liknande exemplar, motsägelsefulla. Huden på de som högaktar sin Herre ryser, sedan mjuknar deras hud och hjärta till hågkomsten av Gud. Dessa är ledda av Guds vägledning som ger den till vem Han vill. De vilsna av Gud, kan ingen vägleda.…...Och Ni Mr. Ahmadinejad: jag ber om ursäkt en gång till att jag förolämpade Er och Era vänner, Ni vet att jag blir då och då eldat. Nu det är sommar och gott om vackra flickor, vårkänsla kallas det numera. Jag ber även om ursäkt av Dina föräldrar och hoppas att jag inte får något örfil. Jag vet vilken parti Ni står för. Jag vet vilken ”parti” Mr. Rafsanjani står för. Jag vet att det är många från olika ”röda partier” bestämmer över alla möjliga beslut i alla möjliga ärende i Iran (så sorglig katastroffall) så jag rekommenderar att Ni säger upp Er och går till en by och bo där enkelt. Jag vet att Ert ”parti” står för de byborna, en gång i tiden i alla fall men deras politik har kollapsat kolla bara på China. Glöm ”sorg” och lär byborna skratta och ha roligt. Jag påminner Er en gång till att Ni har blivit lurade av de sovjetiska revolutionära. De satsade på de ”lättlurade” unga människor med utopi. Att de ska ställa upp för de fattiga, kämpa mot orättvisa men i själva verket de satsade på att utnyttja dessa unga personer för att bli fiende med deras fiende, stå upp framför spegel och försök se ”hat” i Era ögon. Det är bara hatet som gör att man behöver en massa olika militärer och paramilitärer mot sitt eget folk, var det så vägen till utopin? Sovjet var kunnig att exportera revolution och de utnyttjade sina vetenskapliga metoder att ”hjärntvätta” folk. Jag ger Er ett tips: hade Sovjet USA:s eller Israels ambassad eller inte? Men Ni har inte, eller hur? Hade de ekonomiska, politiska relationer med sina fiender? Kolla upp själv. Har China ekonomiska, militära, politiska relationer med Israel och USA? Men Ni har inte, fundera på varför. Har den maoistiska Ledaren i China ”slips”? Sovjet och China gjorde unga människor fanatiker, styr på Er ögon framför spegel, jag menar det. Ni har blivit utnyttjad, fundera varför Ni är så ”säker” på Er sak, det är bara fanatiker som ”vet saningen”, men det är bara Gud (allsmäktige – allvetande) som ”vet” bäst. Alltså kan Ni vara kritiska mot Er själv framför spegel, uppriktig? Kommer Ni ihåg: ”bara de som är revolutionäre ska sitta vid makten”? Alltså kunskap och vetenskap och utbildning räknades inte lika hög som ”revolutionära”. Vet Ni varför? För att då kunde Sovjet eller China styra sina anhängare i andra stater enkelt. De hade ju kunskap, matematiker, politiker, psykologer, historiker och allt annat. Men vad hade de ”nya” revolution stater för kunskap? De dödade eller avvisade de kunniga, men behåll förstås hemliga polisen. Gå kolla på historien om de var lika ”stränga” som Ni mot USA. Kommer Ni ihåg Rommani? De satsade på höga antalet invånare för att bli stor makt, det gjorde Er Ledare också eller hur? Jämför Irans befolkning före och efter revolution. Men vad hände med Rommani? Sovjet stödde de också. Men vad hände med självaste Sovjet? Deras tak rasade samman men Gud (allsmäktige – allvetande) är barmhärtigaste. Nästa Blogg går jag till punkt 3. och pennan är riktat mot Irans Ledare. Gud är förlåtande, barmhärtigast, och festligast. Fortsättning kommer om Gud vill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar