måndag 7 juni 2010

Öppet brev från Elias Jonas Petrus, ägande av makten i handen till Mr. Ahmadinejad, angående hans tal om Mesajas i www.irna.ir den 4 juni 2010 - del. 5

I Guds namn, Den Barmhärtigaste, Den Nådigaste [73:19] ”Detta Är En Påminnelse; Till Sin Herres Stig, Låt Den Villige Till Klivande” Innan jag fortsätter ville jag berätta om en märklig historia: ”Ett stark ung lejon (den onde förstås i testamentet - jag har bra fantasi) på andra sidan av vattnet (katter gillar ju inte simma) allierade sig med svarta råttor som skulle hälsa på någon från höger och från vänster….”. Som Ni vet Mr. Ahmadinejad om man ställer sig på en sida, då blir det automatisk några sura, vilket är sorgligt även man vill inte förarga, eller stiga på ofredens sida. Som jag kommer ihåg under revolutionen då ifall någon var kritisk mot imam Khomeini, stämplades man bland annat som USA: s spion och det var det vänligaste anklagelse för att inte prata om bög-aktig eller böger eller ingått incest och otukt och så vidare. Så jag ville redan gardera mig ifall om det behövs det men som Ni gör det just nu i Iran. Väl om man kallar någon, säg mig att jag är värdens geni jag blir inte sur för jag är det jag är. Om man kallar mig världens skojare jag blir inte syrlig för jag är det jag är. Om man kallar mig världens snabbaste/långsammaste man eller bästa/sämsta fotbollspelare, bästa/sämsta gitarrist, bästa/sämsta tjuv, det gör inget jag är det jag är, har fötter på marken det räcker. Men nu ville jag hjälpa De som varnade ”vissa människor” i Internet på traven: Kom med allt som Ni kan hitta på och här ger jag några extra tips till Er för att förstärka Er: ”Jag har samlag med män, kvinnor, barn, alla möjliga djur, är massmördare, krigsförbrytare, tjuv, feg, landsförrädare, jag är satan själv i människans kropp äter och dricker min avföring och så vidare”. Den sista termen ”satan och avföring” som jag nämnde - lärde jag mig av mycket yngre Basigier då under ”Hamle Mahe Ramezan”, ”Lashkar 77 Khorasan” blandades ihop med Basijier i anfallen, och de menade Irakierna förstås, muslimska irakier, men det jag undrar nu är att vilken skriftlärd imam lärde de ännu yngre killar dessa ord när man nu sitter och tänker tillbaka. Var alla de Irakiska soldater frivilliga där eller? Fanns inte bland de muslimer som shiiter, sunniter, kurder? Vem lärde oss dessa uttryckt som jag använde precis? Och de första termerna jag nämnde - de användes ju mot de så kallade oliktänkarna efter revolution…. Som Ni vet Mr. Ahmadinejad då Satan kan inte svara tillbaka – går han på personligt angrepp om han inte kan förgöra förstås. Tillbaka till fortsättning: Ni påstår i www.irna.ir att Ni följer imam Khomeinis stig: en ärligt och rättvist människa som var med folket och följde folket och enligt Ayatolla Makarem Shirazi: ”Vi är för rött färg” då han läste min översättning på Koranen och då han såg min bild av imam Husein och blev lite sur tråkig nog, det står ju i Koranen att ”soldaten har ögonen som stål”, tänk om vad Jesus (fred vare med honom och hans lärjungar) högsta ”Generalen” bland Generaler vid högra sidan av Gud kan skåda för att inte tala om Gud (allsmäktige – allvetande) konungen av konungarna. På tal om den högsta befälhavaren och det sura brödet, Vi Iranier skulle vara mycket tacksamma över ”hans SNÄLLA skapare” tusen gånger om dag, jag ville ju inte svälta till döds, jag kan hålla mig lite hungrig tills jag tar maten och då människan är hungrig smakar prima alla sorts limpa. Och jag har samlat mycket material och jag inte ens börjat skriva om Israel med min penna förstås. Och som Ni vet ”imam Zaman” är också vittne enligt Koran. Och det står också om honom att ”Er vän är inte ”Majnon” eller galen”. … Och eftersom han ska befinna sig i norden då hans vänner är nordiska enligt logisk skärpa så varför förolämpar Ni hans vänner eller hans vänners vänner nu när Ni är muslim och i Ert kommando är hans soldater!? Varför förolämpar Ni oss Iranier och Er inför hela världen? Fråga iransks proletära ”mostazafin” som tiggare på Tehrans gator - jag vet att de finns där borta för jag har varit i Tehran dessförinnan i www.irna.ir stod att ”våra relationer med Ryssland är NU synliga”. Det sägs att man missade mig med ett tjockt hårstrå …. Och om man har historiska relationer med Ryssland - då behövs det väl inte ropa ut det, varför förolämpar Ni våra egna landsmän och Er själv?... Undrar varför China och Ryssland har tagit sida, jag satsar på att de sluga, med slips vill helst umgås med de listiga, med slips. Men Gud är mycket snällare att självaste högsta Generalen inte kan ana om det och det är inte sent än…… Väl om Er säkerhet personal hade tillåtit Er att passera vissa gator hade Ni sett tiggare. Var det imam Khomeinis önskan att Vi skulle ha tiggare på gator? Sade man inte att ”Vi är här för proletära ”Mostazafin”, varför ska Vi behöva betala för bröd eller olja?”, ”Vi är inte för makten, Vi är för ”Mostazafin”. Har Ni gratulerat dessa tiggare att de skulle vara tacksamma över imam Khomeini - för deras Hizbollah bröder i Libanon för 1500 amerikanska dollar i fikan av Er varje månad om jag inte tar fel. Och de behöver inte ens betala elräkningar för iranska ”mostazafin” - som Ni representerar de - har byggt upp elkraften där i Libanon. Era landsmän där hemma kan berätta ännu mera om imam Khomeinis stig, det jag kan försäkra Er. Kom ihåg att jag inte kommit till punkt 3 än. Och jag vill bara påminna Er men inte förolämpa Er. Fortsättningen följer om Gud vill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar