tisdag 10 juni 2014

I Guds Namn, Barmhärtigaste, Snällaste


--------------------------------------------

20:39
- ”Till Mig Hans Ärekränkning (/Slänga /Kasta)! Mellan Av Kistan (/Skrin /Lådan)*!”
* Han är ju skrynklig

- ”Sedan Mig (=Jesus) Hans Ärekränkning! Mångdubbel Av Hans Hav!”

- ”Sedan Hans Utkastning (/Kasta Av /Häftig Rörelse /Slunga Ut) Av Hans Hav!”

- ”Vid Av Stranden (/Kusten), Mig Hans Gripa!”

- ”En Hans Fiende (=Satan)!”

- ”På Grund Av Till Mig (Gripa)!”

- ”Och En Hans (=Satans) Fiende (=Ormen)!*

- ”Definitiv Till Honom Och Jag Slänga Honom (Ordet): Du Måste! Den Kärleksfull!”

- ”Av Något Av Avsikt (/Ämna)!”

- ”Och På Grund Av Du Genomförande (/Görande)!”


- ”Vara Emot Min Framträdande Herre (/Aktade Person)?!” 

I Guds Namn, Barmhärtigaste, Snällaste

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar