tisdag 14 juni 2011

Till Bahrain, Yemen och andra, fortsättning


I Guds Namn, Allt, Över Allt, Överallt Och Ännu Ytterligare.



Och vittnar att alla vitten man kom att för att vägleda idoler och sedan.....

Och du Bahrain dessa är mina förslag:

Du hade syndat och byggt upp moskéer för idoldyrkare, men idoldyrkarna själva väckte upp dig och du förstörde deras tempel där de dyrkade till sina idoler men inte till Gud, där de bad om hjälp från  människor men inte från Gud, men Gud vänder skadan till ”seger”:


och så vidare....
[5:76]  Säg, "Ska ni dyrka maktlösa idoler vid sidan av GUD som varken kan skada eller hjälpa er? GUD är Den Som Hör, Allvetande."



Och du Bahrain, du har gjort dig vacker, du är rik, du är lite, och du ligger strategisk bra och då vill Iran ha dig, då Iran ville flytta sina gränser utåt, Iran ville ha dina rikedomar för att bygga upp sina tempel ( i andra länder också ) med Beitol-mal (folkets pengar) inte för de fattiga som du vet redan:   















   
( Undrar hur CHE hade reagerat i sitt grav? Vad tro Ni, Mr. Chavez? Än så länge finns Guds barmhärtighet, och de troende behöver inte kräva eller höra någon annans ursäkt för de har själva syndat ..)


Eller kanske Iran ville bygga upp ännu ett större tempel för sin nuvarande ledare, för Mr.Khomeinis tempel är tillräcklig stor i Iran? Eller Iran ville ha Ert land för att producera filmer om indianer som Mr. Khomeini  tyckte om de så mycket?  :

( Hur kund man titta på en TV serie som en riktig muslim blir ”utmanad!”?  Jag lärde mig i Iran att om man råkar se ett kvinna som har inte klätt sig riktig då man måste fort blunda och sänka sitt huvud för att inte ”synda”?! ) : 






Och du Bahrain, jag vet inte om det finns fattiga i din famn, jag vet inte hur mycket sänker du bort till fattiga i andra länder, jag kan inte mycket om ert land men Iran: ja, om revolution: ja, om att vara soldat: ja, om att krossa sönder idoler (BOT): ja, om att kriga: ja.  Jag har ju Koranen i datorn, på webben och den tiden som behövs, och förstås min ring och så vidare...

Nu vill ”man” ha sina rättigheter:

Om de ville ha inflytande inom politik, då Du ska fråga dem om deras ideologi och tron. För dessa är ju knutna till varandra. Alltså först måste dem vissa vad de har i ”handen”, vilka hadither de tror på eller inte, deras ställning till China, Iran, Hizbollah, Hamas, Syrien och så vidare. Om de väljer bort det ena och ville ha den andra kvar ta bort deras medborgarskap och hänvisa de till Iran. För troende kan inte förneka Satan och samtidigt hjälpa hans vänner. Om Iran vägrar ha dem, låt de bo i ett avgränsat område utan några rättigheter som helst, fast de ska inte lida ekonomisk, deras barn ska inte lida eller bli avstängda av skolor, fast de måste arbeta för att förtjäna sitt levebröd: ” O du Mohammad, var hård mot hycklarna.....”.

Utvisa de till Iran i fall om:
De vill bygga upp  sina tempel,
De vill inte ha utlänningar vare sig muslimer eller icke muslimer,
De ville begränsa invandrares rättigheter,
De vill ha sharia lager enligt Iran eller, talibaner, eller som Hizbollah, eller liknande,
De kommer med olika krav i olika steg, i olika tidpunkter alltså de måsta ha tydliga, bestämda krav och inget mer för du vill inte att ditt rike blir som Libanon,
De vill inte ha USA, väst, Goreish ( Saudiarabien)  som din allierade ( alltså ideologi, alltså deras viktigaste krav: utrikespolitik, makt i landets ekonomi och militär förstås),
De vill bara ha något ( även det är obetydligt ) för att visa att du har inte makten eller kompetensen, alltså de visar (in)direkt att du är inte dugligt som en Sultan,
De vill förbjuda andra religioner eller kanske bara ett enda religion,
De vill ha sina egna skolor, böcker, hadither, sina hotell, traditioner....,
De vill ha pengar mer än de tjänar:


( Jag fick se ett intressant hadith på webben obekräftad av en av islams obekräftade gren, 
kannibalis-la-m:
En dag CHE och Ali diskuterade om olika saker,  bland annat vilka av de var duktigast:
Ali svarade: Eftersom jag är för rättvisa då jag erkänner att du är mer rättvisare än jag. 
Och då CHE blev häpen och frågade varför?
Ali sade: Om jag hade sagt till dem som följer mig:
bygg inte upp moskéer av Guld, bygg inte min grift som lysigaste, följ Koranen, samla inte mina hadither för att följa dem senare för  det är bara Guds lagar som gäller under alla tider, för det är bara Han som är allvetande, och höj mig inte till en idol och hänvisa inte Era handlingar till mig eller till min ätt för jag var inte ens kunnigare än Mohammed eller Jesus därför Gud valde dem. Och jag sade inte till dem och då  gjorde jag mig till en fulländad, allvetande imam. 
Därför mitt folk led, de blev fattiga, men byggde upp dyraste moskéerna för mig och för min ätt, men man & kvinnor & barn svälte sig och började sälja sina kroppar, därför mina följeslagare börjad ljuga och hyckla för att bara överleva ekonomisk. Därför Marx, Lenin, Mao, Darwin och de andra  föddes, därför jag tjänar just dig... )


De vill ha medborgarskap för andra folkgrupper (som passar dem) alltså de vill att Du måste ge efter och då du är inte Sultan längre:
De vill begränsa (västliga) tidningar, musik, film, kultur och så vidare,
De vill ha kvinnliga områden,  täcka sina barn med burka, använda bara ett färg på sina kläder och så vidare,
De vill ha politisk makt fast de har inte gått på skolan, eller kanske de är läkare men ändå vill ersätta de kunniga!,
De vill inte håna Irans ledare som Han har hånat dig, du söker inte hämnd här, du kollar vilka är dina medborgare,
De vill respektera alla de 12 iranska shiitiska  imamer eller kanske bara en av de, (om de gör så fråga vilka hadither de tror på),
De vill inte ha västliga kläder, varor och så vidare...,
Om de vill sitta i riksdag ( ifall om Ni har riksdag ) utan något relevant universitet utbildning,


Men om det fanns ett enda fattig eller arbetslös, analfabet... då du ska åtgärda dessa men du ska inte tillåta att de tar makten från dig, för då du och dina medborgare ville ju inte att
Ert fiende blir glad?:


 

Och ta bort medborgarskap, utvisa de läkare, sjuksköterskor och de andra ”pålästa” till Iran som Iran har hejat på dem hela tiden som du vet vilka jag menar, de kommer att trivas där ännu mera och uppskatta din handling.

Dessa gäller de länder som ligger kring Goreish ( Saudiarabien): Ska man alliera sig med dem som Gud har lovat att skydda dem till världens ende eller? 

Och Du Jemen:
Jag kan inte om ert land, men jag såg att Ni hade tillgång till vapen och ammunition men ändå Ni var fredliga, Ni dräpte inte varandra, Era motståndare och så vidare...
Ta bilder av varandra, dokumentera allt Ni kan som era kläder, kultur, levnadssätt, hur Ni var generösa, snälla mot varandra  för- / under- /  efter- revolution, prostitution,  fattigdom, skolor, historia, era givmildhet, välvilja, gästfrihet mot andra klaner, era respekt hos omvärlden,  utrikespolitik, hadither och så vidare men  kom ihåg att försvara de äldre Koran på säkra platser...

Sedan Ni kan alltid kolla om Ni går bakåt eller framåt, Ni kan alltid börja med utrikespolitik, eller nya hadither, nya imamer, fördomar mot andra folkgrupper, klaner i ert eget land, misstänksamhet mot era egna landsmän eller andra klaner.

Och var mycket försiktig:
Då en ny person dyker upp som alla andra gillar i ert land fast ingen folkgrupp hade något gemenskap (efterrevolution förstås!) nämnare:
Han ska förena för Ni var okunniga, Ni hade dålig kultur, Ni var fruktansvärda men Han kan fixa Er!,
Han ska berätta hadither om er ”nya” traditioner som Ni hade före revolution men Ni visste inget om det!
Han ska påminna Er att Ni var före revolution spridda, okunniga, outbildade, barfota, utlänningar kom till ert land för att styra Er,
Alltså Ni hade inte ens förstånd att fatta det men Han visar er vägen,
Men Gud har skickat Honom till Er för att hjälpa Er,
Och Han kan hjälpa alla andra,  Han kan mer än alla andra speciellt Hans politik är det felfriaste i världen...
Eller nya moskéer som Iran ska bygga upp för er genom Hans medling,
Han ska bygga upp landet och då  behöver inte importera något från andra länder,
Eller billiga varor från china....


 fortsättning kommer om Gud vill



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar