onsdag 23 juli 2014

Blandad

I Guds Namn, Barmhärtigaste, Snällaste
.............................
............................................................................

Åsnan vill mer än gärna dödande i Gaza :





Här Åsnan säger till palestinier att vänta inte på min storartade militär för "blod vinner över svärd", med andra ord "förlust krig av oskyldigas blod" alltid lånar sig: 
  




........................

 den oskuldsfulle, harmlöse  imam Ali: 
"Jag är förbannad på Allah att lärde inte mig vara partisan 
men till de som älskar mig om min stig."
Imam Husein till imam Ali: "Bra sagt fader!"
Imam zaman från sin böneplats, väldig djup schaktat, för är högre än Åsnas: 
"1500 år väntan på den sanna, rena IIssllaamm har lånat sig, äntligen!"
Jag kom på en idé: Ni ska se till att det ska finnas många imam zeman, 
allvarliga fast underhållande som att använda shiiternas hadither och varandra en
av de ska anklaga andra för lögn och uppge att det är han som är den sanne
imam zaman. det finns ju tusentals "امامزاده" (ätt av imamer) bara i Iran! 


 



Z:


z1:

z2:



z 4:


z3:


z5:






 ........................
och hur ska man vända upp och ner "religion är fri" med "tusen och ett ansikte metod"? :



 























....................... 

.....................................
och skriva om historia:









I Guds Namn, Barmhärtigaste, Snällaste

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar