måndag 2 september 2013

Kvinnoförtryckare

I Guds Namn, Barmhärtigaste, Snällaste
  
Först hmmm… av någon anledning kan sluta inte tänka på:
M. med huvudroll i en typ W. Allen film….
………………………..
Sedan 
såg jag en några dag äldre artikel i Metro om Kvinnoförtryckare. Intressant var min åsikt. Men låt oss karaktärisera Kvinnoförtryckare så att man kan förstå varandra bättre och då när Kvinnoförtryckare är kategoriserad kan sinnelaget diskuteras. Annars – min åsikt – det kan diskuteras i all evighet eller? :
1 – Kvinnoförtryckare är den som delar gärna män och kvinnor, alltså pratar om genus & könsroller men stolt och ärorik missionerar ”alla är olika”.
2 – Kvinnoförtryckare är den som ser till att kvinnor ska också behandlas lika med andra ord bekräftar att män har övertaget som i sina företag som har byggts upp av män. Om det var byggt upp av kvinnor och senare hade män tagit över då kvinnor skulle känna sig mer förtyckta eller förstå att de är ännu mer underlägsna män…
3 – Kvinnoförtryckare är den som påstår att Gud har skapat alla fria men lär sina egna kvinnor, givetvis sina älskade hälft - att män har huvudrollen. Med andra ord det ”finns idoler vid sidan av min Gud och det är Jag…..
( Jag undrar inte hur somliga mörbultar sina eller fängslar de på ett och annat sätt – och legaliserat -  för jag vet att den fege vet att Hon skulle inte vara kvar - man är det man vet - därför Koranen är för män (Halva befolkning) se bara Ayatollor i Iran.  Därför till och med Sovjet var mer framgångsrik än muslimer och kunde hjärntvätta, inte bara Hitler….

”Kärleken är porten till rättvisa” + (The) Utterance: "Hear Words! Know Knowledge! (You) Most High Saw Vision!" = med andra ord de så kallade muslimer fick aldrig sin krona av sin Most High, därför förödelsen/ hat/våldtäkter/misär/… råder för alla Most High är bortglömd/analfabet/förtyckt/misshandlad/hånad… därför deras barn också lider/utnyttjas som soldater som våldtäktsmän, som står i Tora deras hjärta av sten och som står i Koran värre än apor som står i bibeln Kommer du till mig blir mitt svar: Jag känner inte dig!
4 – Kvinnoförtryckare är den kvinna som inte säger: ”det finns ingen annan idol vid sidan av Min Gud”. Detta gäller för de som kan säga.
(Hmmmm… Muslimska Broderskapet har sagt att eftersom Korna är perfekt och fullkomligt… kommer islam vara dominerande vilket det är ur Koran. Så jag undrar: om man har inte kunnat tolka koranen (annars alla muslimer skulle dela samma åsikt, alltså shiiter skulle vara borta ur Satans Bok!) hur kan man vara säker på att ha rätt? Om man delar muslimer (som tror inte på Muslimska Broderskapet) och kallar sig Muslimska Broderskapet, med andra ord resten tillhör inte Broderskapet hur kan man då påstå att just deras åsikt, tolkning är rätt, bara Gud vet allt, bara Gud kan allt, ingen kan vara säker som Gud eller hur?)
5 – Kvinnoförtryckare är den som utgår från Koran att kvinnor ska täcka sig och män ska också täcka sig fast inte huvudet men som Åsnan i Iran beundrar sina halvnakna idrottsmän för deras framgång.
6 – Kvinnoförtryckare är den som ser till ( står bakom kulisserna och osynliga) kvinnor ska protestera nakna för att bli iakttagen av ögonen på de som står bakom kulisserna och osynliga och protesterande kvinnor bland annat uppmärksamma sin sak, bland annat…
7 – Kvinnoförtryckare är den som inte vill ha halvnakenhet i offentliga områden eller arbetsplatser eller… för moralen
(Hmmmm vad betyder moralen här? Att hjärna fokuserar på kroppen eller den traditionella Guden som är starkare här än Moderna Guden och Naturlige Guden av någon anledning ogillar) 
tillåter det bara i stränder där alla är kultur-iserat och ingen tänker något annat än på det härliga vattnet som kyler av kroppen….
8 – Kvinnoförtryckare är den som har lär sig kvinnor att män/kvinnor ska prova fram tills den rätta kommer fram
(logiken här är intressant för vi vet att Sovjet satsade både på sina egna (stupida) och andra (stupida) kunde de inte analysera budskapet lika bra att fortsätta med nästa steg..) 
med andra ord du kommer aldrig att hitta den rätta för dina fötter kommer inte att darra och för det finns inte evig kärlek ( därför många om-kärlek sjungande för att tvätta bort historien)  dessutom alla är ju olika alltså hur vet man att man har hittat den rätta? Om man var evigt ung kunde man vara nöjd eller skulle man fortsätta med hittande? Hmmm… därför män hittade på : ”nu jag är mogen och ville bilda familj! För nu - vet jag att om jag fortsätter kommer jag inte ha någon ätt, mina gener ska ju leva vidare men nöjd med sina insatser …
Jag kommer ihåg ett annat exempel av en som jag ser upp, jag menar allvar och hon sade för några år sedan: ”… spelar ingen roll…. man kan förlora sin oskuld även om man cyklar…” Detta betyder att hur Sovjet var mycket skicklig och framgångsrik att hjärntvätta:
”…hej min kära, hon frågade mig vilken – cykel eller du – och jag svarade Ja för jag vet att det spelar ingen roll för dig…”
9 - Kvinnoförtryckare är den som ville försvara kvinnors rätt att bestämma över sina kroppar helst nakna….
10 - Kvinnoförtryckare är den som påstår (indirekt eller direkt) att föräldrar är dumma och låt oss (barn) bestämma över oss.  Kvinnoförtryckare är den föräldrar som tvingar sina barn sina åsikter, traditioner, religion…. och inte litar på andra för är okunnig i botten om sin moral/filosofi/etik/tro därför rädd för andra åsikter, därför instängd därav ej framgångsrik.
11 - Kvinnoförtryckare är den som pratar stolt om det fri livet, om alla är olika, om man får göra det man vill…. men samtidigt snokar/spionerar andras privata liv och bedömer/dömer de som vore en domare och doktorand i psykologi förstås.
12 -  - Kvinnoförtryckare ( Den dolde) är den som pratar om Saudiarabien men undrar inte varför Fidel Castro hälsar på Åsnan. 

Dessa mina åsikter, varken står i mina panna ”Gud” eller ”idol vid sidan av Gud”, min åsikt ingen hån.


I Guds Namn, Barmhärtigaste, Snällaste

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar