onsdag 18 september 2013

Genesis 14:14-18

I Guds Namn, Barmhärtigaste, Snällaste

14-
- "(To) Abram : Hear! (My) Brother Taken Capitive (And He Is) Trained (Warrior)! (We Are) Descendants (At One) House (Of) Three Hundred Eight (People)! (They) Pursuit! Judge (Me)! *
* Döm mig för jag har svikit dem.


15-
- "Share (More) Over Darkness! (My) Servant!"

- "(We Are) Defeated, Chased Up To Hobah!"
............................................
- "Who Are In Left/North (Of) Damascus?! =>Turn Back!"


16-
- "Return Back All Goods! Yea! Brother Lot's Goods! Yea! Women! People!"


17-
- "Later (We) Return To Smite Chedorlaomer": King. 
....................................................
- "Who Is King (Of) Sodom? Come Out (Of) Valley (Of) Shaveh! (Here) Is King's Valley! =>
( Hmmmm… jag tror att jag har blandat ihop Here med Hear någonstans i min tidigare översättning: Sorry!)


18-
=> Melchizedek! King Of Salem! Come Out!" 

- "Bread (And) Wine!": The Priest Of God! Most High (=Abram).


(Och till den härlige vännen (M.B) som har delat ut Hs drömmar, hjälp uppskattas igen!) 

I Guds Namn, Barmhärtigaste, Snällaste

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar