måndag 23 september 2013

Genesis 14:25 & Isaiah 41:26 & 29 & rättelse

I Guds Namn, Barmhärtigaste, Snällaste
............................
Och förbannade hjärtat dikterande känslan!
Förvirring!
Och underbart
Och den underbara själen!
Ännu mer tacksam att vara i all evighet!
Och förbannelse åt det varje dag! I all evighet med fröjd!
Den högre handen ser budskapet!
Kaotisk inför den underbare!
Kyrie eleison! Min Gud!
Min tro vilja ha kaos!
Och förbannelse åt det varje dag! I all evighet med fröjd!
Kyrie eleison! Min Gud!
Du som har skapade din högera hand!
Kyrie eleison! Min Gud!
Du som stationerade den underbare själen!
Kyrie eleison! Min Gud! Kyrie eleison!
...................................
..............
Dessa ändringar efter drömmen och nästa översättning som kommer!

Genesis 14:25
25-
- "Awaken (In) North, Comes From East! "Sunny"! Call My Name, To Comes In (As) Perfect, (A) Clay Forms To Trample (Clay)."

Isaiah 41:25
25-
- "After These Things Words (Of) Jehovah Fall Out (In) Abram (As) Vision Uttering:
Fear Abram! (Have A) Shield!* (Your) Reward (Has A) Abundance (/Force) - (Shall) Be Very Great!"

* Sunny = M. Beskedet till Abraham om Kungarnas kung finns redan i min översättning, jag kommer inte ihåg i vilken sure!

Isaiah 41:29
29-
- "Behold! All Trouble, (All) Deed! Ceasing Molten Images (=Faces)!" 

- "(The) Sprit (=M) (Is) Confused (Again)!" 

I Guds Namn, Barmhärtigaste, Snällaste

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar