måndag 26 maj 2014

Sure 7: 195

I Guds Namn, Barmhärtigaste, Snällaste
 bilden ur:   http://www.foodiggity.com/sushi-cats-are-the-unicorns-of-japan/
............................................
195:
- ”Är Verkligen Hans (Helhjärtat, Ärliga, Uppriktiga)?!”

- ”Kanske (Hennes) Man*!?”
* Sarkasm

- ”Mig* De (Är) Promenerande, Med Anledning Av Det (Agerande, Respons)! Eller**?!”
* Mig
** Hmmmm… min är ”Eller”.

- ”Verkligen Hans (Folk)!”

- ”Av Kraften (/Styrkan)*!” 
* Pennan

- ”Mig De (Är) Tappra (/Orädda)! Med Anledning Av Det (Strövande)! Eller?!”

- ”Verkligen Deras (Tapperhet)!”

- ”Kanske Hans (=Åsnas) Fontän De Åskåda! Med Anledning Av Det (Strövande)! Eller!?”

- ”Verkligen Deras (Tapperhet)! ”

- ”Ropar Efter Bön (Är Hans)!”*
* Hmmm… någon vill verkligen bli av med ”flugan”.

 - ”Mig De Höra! Igenom Här Under*! Yttrad!”
* Den Fallande

- ”Bedja (Ni) Till! Hava (/Var /Ta /Bli) Mångguderi (/Fällor)!”

- ”Hur Många (Mångguderi /Fällor)?”   

- ”Dessutom Mig De Listiga (/Slug /Illfundigt /Dubbelspel /Bedrägeri)!"

Den Ansikte:

- ”Sedan Icke (Vill Vara Listiga)! Mig De Ekvivalenta (/Motsvarar /likvärdiga)!” 

I Guds Namn, Barmhärtigaste, Snällaste

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar