lördag 3 maj 2014

Sure 2:214

I Guds Namn, Barmhärtigaste Förlåtaren

Först om det minsta kornet som kan existera:
Jag kan inte ”se” i min lilja hjärna en rotation åt höger och en åt vänster, i samma veva då jag fullständig förnekar sådana spinn J, jag vet : who cares!  Och efter några korta minuter så kallade tänkande, intellektuell tänkande menar jag, så mitt icke patenterade idé är – givetvis inspirerad av jorden och de osynliga bergen:
den minsta partikeln (om jag får kalla den minsta)  är ett ihålig sfär och utan yta men det har ett par tråder – med inbördes avstånd -  som håller ihop denna partiklen. Alltså en/några tråd kan rotera säg åt höger ( beroende hur mättningen / andra saker påverkar tråden)  och den/de andra (som är oberoende av alla andra) roterar åt andra hålet  ( beroende hur mättningen / andra saker påverkar tråden).   Nu återstår de osynliga bergen:
Sfären - som fungerar som magnet i sin både ände - har många små partiklar som är bundna av fältet och kan rotera /röra sig beroende av omständigheter. Och det är dessa partiklar som binder ihop andra sfärer eller hoppar till andra sfärer beroende av omständigheter.  
.........................
.......................................... 

- ”Eller ?!”  
* Svårt att inte lägga sig…

- ”Ni Förmoda (/Antaga) - Det!”

- ”Ni (Ska) Bryta Igenom Den Paradisen* (Som Galningar)!”  
* Jännät: betyder Paradis, Lustgården, Galenskap, Vansinne.

- ”Och Icke Hur!! J
* Jag tar tillbaka ”Som Galningar”!” 

- ”Min Framträdande Till Er: Räcka Motto (/Sägs /Ordspråk /illustration / Påstående):
Joh 14:2
”I min Faders hus finns många rum.
Om det inte vore så! (I Guds Namn, Barmhärtigaste, Snällaste)
Skulle jag ha sagt er: "I dag skall du vara med mig i paradiset..."
Svaret: Nej! (I Guds Namn, Barmhärtigaste, Snällaste)
Jag går bort för att bereda plats åt er!? J
Svaret: Nej! I min Faders hus finns många rum J  
  
- ”De Som Bliva Fria (/Undvika) Från Deras Tidigare*:
Hur(u) Deras Lätt Galenskap (/ Lätt Vansinne)!”
* De som hamnar i Paradiset.

………………………………………….
- ”Och Hennes Vara Kyssar Och De Vara Ledsna!L  Och De Göra Darra! J

- ”Till Och Med Vara Min Yttra (Darra)!”

- ”(Till) Hans Budbärare Och De Som Vi Skyddar Med Honom: Närhelst En Viktoria, Allahs!”

- ”Kanske Slutgiltig Är?! J

- ”Absolut! Viktoria Är Allahs! En Närbelägen (/Nära   /Anhörig /Släkting)!”


I Guds Namn, Barmhärtigaste Förlåtaren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar