torsdag 29 maj 2014

Sure 25: 75-77

I Guds Namn, Barmhärtigaste, Snällaste



-------------------------------------------
25:75
- ”Dessa (Är) Din!”
* Hmmmm….  ”Sorry”? J

- ”Mig De Tillfredsställda (/Belåtna) J !” : (Från) Den Kammaren (/Rummen).

- ”För Icke De Vara Tålmodiga (/Uthålliga /Uthärda)!”

- ”Och De Kasta Till (/Slänga Till)  Bland (/Mångdubbel /I Fråga Om) Här Under, 
Den Hälsning (/Saluting)! *”
* ”Låt (Oss) Antaga (/Förmoda / Låtsas)….!”

- ”Och Den Salaam-en (/Saluten /Friden)*!”
- * Tills gryningen.


25:76
- De Odödliga (/Eviga) Bland Här Under:
”(Hon) Blivit Fagert (/Grant /Älsklig)!”

- ”Vara Fridfullt (/Väletablerad  /Bosättning)  Och Den (Vara) Helig Plats!”

25:77
- Yttra:
”Icke Jag Ta Hand Om (/Vara Uppmärksam) Dina!? Min Herre, Om Icke!?”

- ”Kalla Dina! Sedan Måhända (Bli Av Med "Flugan")!"

- ”Du Förnekar (/Bestrider /Motsäger /Angriper)! Sedan Vill (Ha Mig)! Min (Närvaro) Ska Vara, Är Nödvändig (/Krav).” 

I Guds Namn, Barmhärtigaste, Snällaste

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar