onsdag 2 oktober 2013

Sure 12:68

I Guds namn, Den Barmhärtigaste, Den Nådigaste

12:68
- Och  Då När Vi Träda In Från Där! De Rikta (Blickar)!

- Deras Fader:
”Hur Icke Inträffa!”

- ”(Nu) Deras Välstånd (/Hälsa, / Rikedom)! På Grund Av Deras Present (/Välvilja)!"

- ”Deras Allah (=Gehenna) (Är) Någon Ting (=Upphetsad) Såvida Inte I Behov!”

- Gehenna:
”Mångdubbel (Önskar Hava)!”

- ”(Och Den) Människans Följning! Döm (Honom) Här Nedan!”

- ”Och Åt Honom Slutgiltig Ägare (Besittare)! (Ägaren= Gehenna) Lärande (/Medvetande)! För Vi Icke (Längre) Honom Undervisa! Och Ändå Göra Mycket Vinglandena (Dingla, /Vagga ,/Slinga Sig)!”

- Gehenna:
 ”Icke Mig Kunskap!”*
* Han vet ingenting om mig.
Eller : Icke Mig Lärande = lär mig inte något, eller om jag visste inte!


I Guds namn, Den Barmhärtigaste, Den Nådigaste




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar