torsdag 17 oktober 2013

Sure 12:4-5

I Guds Namn, Barmhärtigaste, Snällaste
12:4
- Och Sedan Sade Josef:
"För Sin Förakt! O´ Min Fader, Jag Såg (I Drömmen)!"
.........................................
Sedan Josef berättar om sin andra dröm:
- "En (Star) (Kompakt) Blandad Med* Stjärnor** Och Den Solen Och Den Månen! Jag Såg Dem (Moder + Bror)!

-"Till Mig De Buga (Sig)!" :=>

12:5
=> Sade (Star) : "O´ Brun*!"

Till M. : 
- "Slutgiltig Är Din Berättelse! Din Uppenbarelse (/Apokalyps!!, /Vision)! Resa Upp (/Uppstiga) Dina Broder!" 

Gehenna, Den Ansikte:
- "Och Sedan Mig Rävaktig - a (/Bedraga, / Lömsk - a)!!!!!"

- "Slutgiltig Din Rävaktig - a (/Bedraga, / Lömsk - a)!!! Definitiv (Är) Den Långsamme Brännandet (=Syran)! Den Människan, En Separerat Fiende!"

* Brunfärg. En härskarinna såg Den igår (eller ser den ikväll) - härligt, eller hur? 

I Guds Namn, Barmhärtigaste, Snällaste

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar