söndag 14 juli 2013

Anfall! För att tvätta historia

I Guds Namn, Barmhärtigaste Snällaste

















Som nu alla vet man hånar med ena hand (för att tvätta sina händer) i sin hemstad och med den andra förlängda hand man pratar om frihet, i sin nya hemstad. Och då som alla vet man sätter alla mot varandra. Men där i sin hemstad man lär ut att skrymta är bra för hälsa och i den nya hemstad man lär ut också hyckla bra för karriären. Där i sin hemstad moralen säger en timme tillfällig äktenskap men i den nya hemstad man pratar om kvinnors rättighet. Men både pratar om den illa luktande väst, med fegisar i toppen. Där i hemma man går bra att byta kön men här i hemma man ville ha asyl rätt för homosexuella. Men samtidigt de hånar också sina vänner och kollar deras intelligent….. Och vi vet vilka de satsar på: ungdomar som att vara moraliska men i själva verket de psykar ungdomar. Som att :
Jag har partner och om du är intresserad av mig då du ska köra över min partner och vissa att du älskar mig! Och man väntar på att:”Jag bryr inte, jag vill ha dig!”. Alltså man lär sig redan i ungdomen att man ska svika En/moral för att få en annan. Men sedan man ropar högt och oskyldig :”var är moralen?!” Alltså
-  om man ville ha en då det betyder inte ett skit att satsat på en som har redan en partner.
- sedan kommer  kedja-rollen för man har vänt sig att hoppa och ta ”En annans” partner och givetvis ”En annan” mår bra för ”En Annan” vet att någon gång kommer också hända sig själv och då det djävlas! Jag läste i en tidning att En ville ha hjälp från en psykiater: vilka av två som hon hade relation ska välja. Hon ska välja En som ska en relation med en annan senare, yngre och välbyggd.
Sedan jag läste i en tidning att En ville ha hjälp från en psykiater: Hon får ingenting tillbaks då hon hjälper andra. Vad hände med ” kasta välvilja i sjön?” Om någon vän hjälper mig vet jag att hen gör det för att hen är vänlig. Men om någon hjälper mig för att få något tillbaks då det är OK med det, jag hjälper tillbaks men jag ska undvika hen, hen ska inte belastas längre, för mina vänner är starka.



I Guds Namn, Barmhärtigaste Snällaste

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar