lördag 6 juli 2013

Almedalen

I Guds Namn, Barmhärtigaste, Snällaste 

Hörde en av många debatt i Almedalen. Hörde att någon sade ”om du tror på ”si och så”
då du är vänster!”
Detta väckte gamla minne: att exponera sin patent på sin ”människlig tänkande och solidaritet!”
Och det kommer från vänsters ”nya människan” ( de kan inte hitta på något nytt nu!) vilket resulterade att kapitalister fick hjälpa öststater, före detta öststater. Jag förstår inte, var deras eliter grym bra på sin nya uppfunna ideologi på grund av en helgskrift (visa mig om Ni kan) eller nuvarande eliter är eliter men inte dåvarande som ledde stater med vetenskap vid sidan av?  Om nuvarande eliter på grund av sin helgeskrift (visa mig om Ni kan) är de sanna eliter då vad blir morgondagens vänstereliter för något? Här ska man vara på sin vakt man försöker tvätta sin historia: händer genom att visa andra historia men inte sin historia, sin ideologin om den grymma Natur, en av deras Gudar. Sedan en från vackra, underbara Dalarna ( Jag har varit med hans föreläsning om Palme) pekade på en Gud: Modern. Och påminde Kristina om deras historia. Hallooooo där ni Kristna, vänner (som följer min privata liv som står öppet på bordet, ni ska lära er [jag vet att ni lär mig men ni ska inte ta ställning eller vara påtvingande, vilken man böjer sig för det? Och bara en kung sänker sig för verser! Kom ihåg det "tyck om mig som jag är men jag ska ändra mig!"] men man ska inte prata om det med varandra: annars man kannibal enligt Koran) : varför svarade ni inte : ”Vi som bär ansvaret för alla Kristina i historien - till skillnaden från er som bär inte ansvaret för vänster stater" erkänner att Gud-Modern lurade oss (blandade sig i ärende) och såg till att lätta på Gud-Naturens möda och lidelse och såg till avliva några som tyckte inte om Gud-Feminister”. Sedan om framöver hänvisar till någon Gud säg bara: ”eftersom det har kommit många falska profeter från Natur, Modern, Kärlek….. så nu alla dessa Gudar har valt en enda profet – på grund av människors sociokulturellt backgrund  - och profeten är just nu på tjänsteresa, men när Hon kommer tillbaks då vi ska lyssna på henne, vi står fast vid vår ord. Och vi ska direkt känna / erkänna Henne för Hennes tecken är tydligt ock klar: ”en motsägelsefull men den här gången nedtecknat Skrift”.  Sedan jag förstår inte detta: ”var var dåvarande Feminister någonstans?” Betyder att Gud-Modern eller en annan Gud gjorde kvinnor förståndshandikappad, eller Gud-Män var överlägsna eller DET var vänster (=MÄN) som såg till att kvinnor ska vakna från en lång, lång , lån… tid. Är det inte en bekräftelse från vänster att kvinnor är förståndshandikappad? Kom ihåg det är ingen hån, det är ju Almedalen och efter diskussion här i Sverige man skakar hand med sina landsmän. Icke intelligenta är de som ännu inte fattat att somliga spelar med deras känslor och ville bråk och förstörelse.
Men jag tror inte att Vänster kom med nytt idé:
- det var/är ingen nytt att hänvisa till en Gud (som saknar skrift) och påstå att man är skälige-själiga profeten till denna Gud. Om man kan/vill inte påstå att man är dennes profet då Hen förlöjligar sig för en annan från en annan tid, kultur utbilding…. ska/kan säga motsatsen och den som är intelligent vet att Hen förstår inte ens att Hen reagerar som en övermänniska, översittande övermänniska: är du inte med då du är inte Modern, jag är bättre än du och intelligentare.  

- Det är ingen nytt att lära ut vara Modern: (detta hörde jag på Radio så jag tar inte upp den Iranska profeten igen) i indian fanns detta ”filosofi” : ”Att kvinnor mår bara att ha många partner. Undrar hur många sexiga, unga, snygga, väldesignade fick partner jämför med övriga. ” Ur ett historiskt perspektiv (Jag har lärt mig ”historisk perspektiv”  från vänster alltså ni förstår om varför man förbjuder muslimer att inte umgås med andra: vetenskap är farligt för de troende) där män bara tänkte på att lägga beslag på kvinnokroppen kom på att hjärntvätta kvinnor och inte betala för tjänsten. Har ni hört detta: ”jag använde mina rattar som vapen?” Givetvis vapen fungerar för de som har hjärna någon annanstans. Tack och lov att Feminister vet om det och propagerar ” det finns inte länge sådan män så visa inte er sexiga kropp – det lönar inte sig. Och dessutom andra kvinnor som är inte sexiga kan inte klättra i karriären, men kan bli avundsjuka och må inte bra , detta för kvinno-solidaritet. Dessutom ur ”miljö perspektiv” alla ”skönhet produkter” är mycket skadliga för miljö. Dessutom vi vill inte ha män som kan styras genom deras hjärna under magen, vi villa ha riktiga karlar som uppskattar det som finns inne annars risken att senare de går över de sexiga är stor. Men historien har bevisat de frigjorda är mer trogna än andra, enlig psykologer.  Dessutom det var Modern i början av 1900 talet men nu Modern har sagt till män att titta på hjärna därför våra psykologer angående könsroller är arbetslösa och alla mår bra, speciellt de mycket unga men myndiga enligt Solidaritet till andra tjejer fastar för att ge sina pengar åt fattiga men inte för att vara sexiga, enligt psykologer.

- Att göra abort är inte heller något nytt. Men jag undrar var finns ”vänster konstnären” (nu när man visar igen bilden av profeten som hund) som kan på ett konstnärlig sett visa att man kastar den ofödde barnet i toalett med leende? Sedan en fråga av vänster psykologer : Vilka av dessa två är intelligenta: den som bara spolar bort sin ofödde barn eller den som säljer själlöse kroppen för ge barmhärtighetsgåva, eller utbilda sig ”tyck om mig som jag är”? Kan ”tyck om mig som jag är” vara ett tecken att man bedragar sig som någon ond intelligent varelse har lärt ut detta för att personen ska må bättre? ”tyck om mig som jag är” är det inte bekräftelse att man försvarar sig? Får talibaner säga så eller det finns skrivna/ oskrivna regler och bestämmelse för detta också? Finns något handbok/skrift som man kan utbilda sig efter? Alla har inte bott i ett Modern samhälle, eller? Kom ihåg: det finns skillnad mellan den som vet och den som inte vet: Lär du ut Ondska kommer du honom följa. Kanske man ska säga så och BARA till det själv (det finns bara en Gud, ingen kan kasta någon sten, den som säger till någon är hjärntvättat förutom de onda) :”jag ska tycka om mig själv så mycket att ingen kommer till skada”. 
- Att kalla någon kamrat eller sjunga om kärlek eller om solidaritet eller om att stjäla eller om natur eller om vilka mat gäller eller om vara ödmjuk…. allt finns redan skrivet: vissa er skrift om Ni kan. Undrar vilken tid, vilka eliter till vänster kommer ut och ropar högt och stolt :”inga bordeller, inga svek, inga otukt, inga sexism…. Men vi vet att somliga har klätt sig religiösa men vi ska inte göra så (för vi är mer uppfinningsrika, vi har skriften i handen): de är inte våra idoler vi har redan en Gud och vi är varnare inte domare.


I Guds Namn, Barmhärtigaste, Snällaste

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar