måndag 16 april 2012

Om rättegången i Norge

I Guds Namn, Barmhärtigaste Förlåtaren

.........
Först undrar jag: "Måste" Hans bild visas? Hans "min" påminner mig om den tyske kvinna som dödade två små barn eller hur eller jag har fel? Ju mer man tittar på Honom blir man illamående, eller jag är ensam om detta?
Och dessutom Är det inte ett reklam för Honom?  Det är som Nordkorea och de övriga: Ju mer nyheter om de desto mer prestige och reklam, eller? Nu Nordkorea visar sitt folk hur "viktig" är Nordkorea för omvärlden inte minst för fienden. Nu finns de på kartan. Jag har ett förslag till stater som känner sig hotade:
Nordkoreas ledare och de verkliga styrande "karlar" tror på ett liv och efter decennier av rikedom och höga ämbete blir de trogen på detta livet. Alltså Ni kan aldrig hitta några som är fegare än de. Det gäller även Kina och deras ledare, se bara på hur de drycker och klär sig och umgås med fina folk. 
Det gäller också Iran, ju mer sanktioner desto mer Iran har blivit "omtänksamt" för folket i väst som att folket i väst ska lida av höga oljepriser....!   Med andra ord Ni ska skjuta ner Nordkoreas raket redan 1 meter över jorden och Ni ska bara varna Nordkorea en gång. Och meddelandet till Nordkorea ska vara längst ner på en dagstidning, mer är de inte värda. Det vet Kina därför allt som vi såg på TV var Kinas bidrag till sin älskade granne. Nu de har sina sista kort: som i sovjets tid man anklagade alla som var västvänliga för väst-hundar. Och som vi vet man anklagade för att dölja sina egna politik. 
Sedan jag tror att det är ett gyllene tillfälle i Norge.  Han och "den så kallade muslimen" ska konfronteras med liknande frågor:
- De "blåa" ska påminna Honom för hans feghet som liknar talibaner.
Tips: fråga honom: Räckte inte din hjärnas logik att vinna över deras ideologi eller du visste att de var berättigad då tog du fram din gentleman sida?  
- Och högutbildade muslimer ska krossa "så kallade muslimen" för hans intelligens som liknar Lenins. 
Tips: fråga "så kallade muslimen" om vilket land efter 1500 år Koran i handen är islamisk och sedan skicka honom dit. Vi övriga muslimer ska sedan följa honom dit ifall profeten Lot följer med....   
..........................

I Guds Namn, Barmhärtigaste Förlåtaren

   


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar