fredag 20 april 2012

Första Maj

I Guds Namn, Förlåtaren, Barmhärtigaste Förlåtaren

Som vi vet man har attackerat kultur och kultur-livet ( i alla länder) med olika metoder. Jag hörde också på radio att huliganer på en match ropade: ”hata IFK  ….”! Hmmmmm, jag tror inte att sådana formuleringar har föds av fredliga intellektuella eller barnfamiljer eller av skollärare eller av religiösa eller av ateister eller av nationalister eller av globallister eller …. Det borde finnas något system, organisation bakom dessa för enkla människor har inte sådana hjärta  att ropa hat, hat… men däremot med psykologi (fråga revolutionära) kan alla utnyttjas för ändamålet och ett av tillvägagångssätteter är att sprida alla möjliga skadeglädje, missnöje, misstroende, misstänksamhet, grupperingar (= håna, slås och var stolt över att slagit din landsman som hejar tillsammans med dig då gäller VM, var stolt  över skadegörelser, polisinsats… som ska omedvetet tynga dig och dina landsmän mental frustration och draga ner ditt lands ekonomi samt låt dina fiender fira ditt moral-fall tillsammans med ditt lands upplösning och delning ….. och främja riktiga gärningsmän för polisen är upptagen med dig och sådana som du. Som att din fru, barn, syster, fästmö, tjej… numera vågar inte gå ut ensam på kväller, har du märkt det eller är förfarande upptagen med skrattet att du har slagit din landsman, eller krossat fönster…. )  Och vi vet att man steg för steg stiger in som att fotboll är viktigare än kvinnors fred, eller?   Som vi vet i det forna sovjet kultur härskade macho-stil men i väst ville man vara ”fredliga”. Därför som ni har sett tidigare – man har anfallit bland annat kvinnor genom att bland annat skämten eller ”judars”, ”kristnas” kvinnosynen  som Ni har sett i min tidigare blogg. Därför som Ni vet man är mycket stolt över sitt budskap = nya livsstil för det måste finnas ett alternativ då allt går åt skogen, och ingen bryr sig om lag eller ordning för alla fuskar eller staten kan inte bidra med arbete i dessa gyllene tider  …. för man har bevisat att det skulle finnas ett stark rättviss ledare som vi vet…   
Så mitt förslag för jag tror 1:a maj är ett bra tillfälle:
Alla från alla partier/grupper/ livsstilar borde vara med i firandet men man ska istället röda färger (för bara fanatiker är beroende och envisa!) eller ”kapitalistiska” anti- propaganda (för man utnyttjar historia) ska man ha grönt /blått / vit flagga för att visa sin samhörighet med varandra för att visa att ”kampen” är inte slagsmål som i förorter!!!….( Det vore bra att alla klär sig med olika stilar, som att man går till ett roligt fest).    På så sett man tar avstånd från de som gömmer sig mitt emellan. Jag menar inte att det skulle vara förbjuden bära det man vill jag menar man ska inte låtas utnyttjas, Jag menar att de ska inte vara med Er grupp vid marscherande (för de har utnyttjat Er snällhet nu ska Ni visa Er macho (både kvinnor och man!) sida! Jag menar att man ska markera sin kultur, jag menar att man ska inte tillåta de som delar vara med i Er grupp vid demonstrationer:
”Min kultur är min din religion är din!”,
”Min religion är min din kultur är din!”,
”Gillar du inte:  finns gott om länder som uppskattar dig och din kultur och din ideologi eller är du ”nationalist”  numera? Eller ditt land är viktigare än din ideologi, eller … ”.
Däremot det finns många bra skäl att alla demonstrerar!  Bland annat det visar hur delat är samhälle då må några vaknar.



 ............    
I Guds Namn, Barmhärtigaste Förlåtaren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar