torsdag 28 juli 2016

Blandad

I Guds Namn, Barmhärtigaste Snällaste

under revolution lärde vi oss: "De (västisar) kommer med leende , glada och hjälpfulla med fina rena kläder men bakom deras fasad onda själlösa... "

Och nu hemmet är ganska rensad då man ska ge deras skörd till de själva, sådan som de ville ge till sina motståndare kanske mig. Alltså min rekommendation är att man ska (i alla länder) låta de  känna det. Kommer någon på det då hen - den som tror att är elit och är väldigt kärleksfull engagerad i revolutionära budskap - vet vad innebär det och då deras åsna, livrädd åsna, sådan apa menar jag, de är allihopa fegisar och är släkt med ayatollor... Sedan man ska fortsätta tills  ApaSatino kommer med slickande besked, jag menar med kärleksfull budskap och ersätta myndigheter , minst 1 miljarder deras populära valuta jag menar Euro - annars motsvarande kinesiska valuta går  bra men man måste först kolla om det är av bra kvalitet eller inte. Och jag menar allvar med dessa.
Hmmmm.... någon måste ta röntgen av deras själlösa hjärta.... fast väldiga modiga typ råttor...

I Guds Namn, Barmhärtigaste Snällaste

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar