tisdag 3 december 2013

Hur mycket andra - "inomhus" - är enfaldiga, vet en Åsna?

I Guds Namn, Barmhärtigaste, Snällaste









Min kära folkvalde i två perioder, gör vad du vill, lita på mig jag är Guds representant.

Maktfullkomlig är jag men ansvar de ansvariga ärva om det behövs….   



- "Bara kamrat Imam Che-Husein saknas." 
- "Bara Allah vet hur roligt vi har tillsammans under 8 år... "    



"Ja, ja.... jag är din pappa så länge det går för bra för min plånbok..."




Åsna: Jag tackar dina insatser för att du representerade mitt folk och mitt 
shiitiska – marxistisk system som jag ansvarar för, om verken blomstrar.  
Och Vi är alla är glättiga att ”ansvar” flyttas till nästa ut-silade kandidat, medveten.
Därför Herraväldet tillhör mig och tack vare mina kontakter med
den osynlige Imam Zaman gör jag inga misstager. Mina har börjat redan med att tvätta bilder, dem
som jag har tillgång, till ett början... 























---------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------
Och angående profetens Mohammads liv (fred vare med honom) som en Åsna vill göra till en film:  
Ni ska göra narr av filmen redan nu!
Ni ska varna era medborgare att - i denna shiitisk – marxistiska filmen - Mohammad ville legalisera en timme äktenskap och började med sina döttrar, enligt shiiter. Ni ljuger inte för Åsnan, Guds representant har tillåtit det med andra ord Hans ord är som profetens ord (givetvis det är hans önskan) . Sedan Ni ska prata om att i denna film ska profeten  Mohammad ville också legalisera könsbyte. Och deras grund är att anledningen att Haron Al- rashid avrättade en shiitisk imam: Imamen förslog Sultan Haron Al- rashid låta legalisera könsbyte för att senare Sultan Haron Al- rashidska bli kvinna och då imamen  kunde gifta med honom och bli kung….. till sist hamnar på en grop som man har själv gjort speciellt om man gjort otaliga grop…
Om det ska inte finnas sådan shiitisk – marxistiska hadither, scener… då ska man redan gå ut och säga: ”man döljer sina lagar genom att inte prata om: säg/visa det som inte pratas/visas. 

I Guds Namn, Barmhärtigaste, Snällaste

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar