lördag 11 februari 2012

Bildspel, växelverkan, aktuella kontraster och handlingar osv, fortsättning

I Guds Namn, Barmhärtigaste, Snällaste
.......................
Jag såg att jag var orättvis gentemot ”dödsdomens lag” och hade inte skrivit mina referenser i min föregående blogg:
Så dessa referenser ska läggas före ”Och min essäs slutsats” i min före blogg: 
Koran, Hadither För Intelligenta
Hjärna = Förståndets Logik
Hjärta = Barmhärtighetens Konsekvens
Alla brända hadither men just denna hittade jag bredvid eldstaden (!):

 --------------------------------







































 Om det är så varför man har lagen för "Lavat" då?  Måste man vara rik för att operera sig? 
Måste man opereras sig först för att sedan ska det vara lagligt? betyder den som har
 opererat sig hamnar i paradiset men inte den andra? 

















 

  















 Hmmm, varför sade Ali denna?  Hade han umgåtts med alla kvinnor i världen,
från andra kulturer, med olika utbildningar, med olika mål, med olika IQ.. eller han utgick från
 sin egen dotter och inte från "Maria"? Och varför han själv 
förklarade inte vad menade han med detta?






 ........
I Guds Namn, Barmhärtigaste, Snällaste

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar