lördag 14 januari 2012

Angkor Wat Theme Final - I'm In the Mood For Love

I Guds Namn, Barmhärtigaste Förlåtaren
......................


Ur Satans Samlade Djupsinniga Tankegångar Och Dikter, Avsnitt: ”Glädje Och Ha, Ha.... Del 2”:

.... Och Se; Jag Garvar; Och Lägg Till Det Absoluta; Flabbar; Och Innerst Inne I Sinnen; Och Tidvis I Kontrast Till Tungomålets Psyke; Och Vid Tidens Ändring; Både Två I Gemenskapens Nöje; Oredas Huggare; En Av De Bäste; Men Havar Ändå Två Olika Läppar; Tungan Ej Till Glömskan;
- ”Sända Hit Och Dit Eran!; Svärden Till Buken!; Även Inuti Småttingen!”.
Ännu Få Varelser; Lägre Än Mig; De Lägsta Av De Lägsta;
- ”Dräp Dem Utan Tvekan!”.

Ädel Viktoria; Vilka Himlarna Veta; Är Lägstas Telningar; Bortsänkt Till Gravar; Deras Rättvisa Håla; Ett Rättvis Göra, Av De Lägsta.

Men Stolt Ska Underläpp Min Lovorda; Sången Framföra; Till Hemmet Deras;
- ”Allt Är Guds Vilja!; Allt Finns I Guds Nävar!; Allt Sker Enligt Planerna!, Guds!; Gud Är Störst!; Glöm Ej Ropa Hög: Gud Är Störst!; Gud Är Störst!”;
Då Lär Deras Förstånd Lik Aningslösa; Alla De Lägsta; Även Deras Hjärta; Förstånd Bör Ej Påträffas; I Levande Rikena; Även I Deras Själ;
- ”Gud Är Snällast!; Gud Är Medverkande!; Bär Denna Lilla Kropp; Till Sitt Öde!”;

Men Min Överläpp; Till Världen Är Min Överläpp Utmärkt; Ännu Mera Ärad; Ännu En Visa Ska Frambära; Vassare Än Sången;
- ”Vid Herren!; Skönj Er Om Inträffandena!; Ändå Stolta Över Lik Sanna Själar!; Vad Är Ni För Ena?!”.

Och Ännu Mera Segertåg; Suckande Efter Vånda; Nu Mitt Ansikte Mot De Fallna;
- ”Var Finns Min Herre!; Vad Hände Med Mitt Barn!; Eller Ska Jag Ta Hämnden; Herrens; Gud Var Är Du Någonstans?!”;

Men Tunga Min; Stormar Lik Rättvisans Orkan; Nej Ännu Fagrare; Av Sköna Vetande; Deras Historia;
- ”Vendetta Gästa Hit!; Vendetta Arta Dig!; Min Gäst!; Begär Hämnden i Mitt Håla!; Hämnden Är Omvänd!”;

Och Ur Ledarens Uppvigling; Är Min Dikt;
- ”Hämnden Är Givet!; Uppoffra Är Krävande!; Offra Er För De Bortgångna Lik Rena!; Om Herren Icke Hörande!?; Allt Enligt Herrens Vilja!; Ropa Skrikigt!; Gud Är Störst!”;
Ja; Skrik Så Påtänd; Då Fruktansvärd Sig Lägga Undan; Ruskig Lämna Då Sitt Borg; Till Herrens Namn;
- ”Ur Ditt Slitna Hjärta; Skrik; I Guds Namn!”;
Då Inga Öra Ska Tåla; Herrens Namn; Till Omvärlden Blir Budskapet;
- ”Det Värsta Namnet; Äro Guds Namn; Det Värsta Rykten; Det Finns Ingen Gud!”;

Men Min Eld-Smorda Mun; Till Min Frälsning; Har Jag Över Min Mun; Ifall
Om En Lägsta Av De Lägsta; Mäktar Tveka;
- ”Dessa Oskyldiga Martyrer Till Himlarna!; Av Herren Själv Stegra!; Självaste Herren!; Se: Deras Tillit I Sällskap Med Sina Själ; Anlände Just Hos Sina Ledare!; Med Sina Tongivande Verk!”;
Hur Mycket Ska Jag Skratta Tills Timmen Falla?;
- ”Blod Sänka!; Er Själva Som Offergåvorna!; Uppskattas Ännu Mera!; För Ledarens Skull!”.

Och Heligaste Av Alla Andra Stigar; Mina Ögon Är Kunniga;
- ”Besök Hit Ni Framtida Martyrer!; Blodsvittnena!; Följ Det Som Måste Följas!; Enligt Verken; Vid Sanningen Ledarens Verk!; Martyrernas Stig, Förgät Ej Deras Kliv; Om Ni Saliga!”.

Lämnas Ifrån Sig Vedergällningen;
- ”Jag Svär Vid Herren!; Himlarnas Skapare!; Har Sålt Er Själ Till Självaste Djävulen!; Era Fega!; Martyrernas Blod Till Ingen Nytta?!; Ve På Förrädarna!; Gehenna Älskar Avfällingar!”;

Ju Mindre Konkurrerande Avfällingar; Inte Minst Som Utvägar; Desto Mer Tillgångar; Ätt Mina; Nej! Vid Sanningen Till Mig Självaste;
- ”Göm Er!, Beslöja Er!, Men Om Belyst Blir Er Slöja!; Begagna Er!, Även Mitt I Lyset!; Och Även Innerst Inne Med Mig; Och Mina!”.

Se; Den Ena Fick Sitt Guld; Den Andra Erhöll Guldet Och Guld; Somliga Guldet Och Gulden; Men Valde Sagor Från Sina Egna Och Forna; Min Frälsning; Min Triumf; Tills Timmen Faller Lik Löftet; Gehenna Dyrkar Sina.
………………..
Och I Guds Namn, Barmhärtigaste Förlåtaren
................................
Såg på något äldre dokumentär film angående människans äldre dagar som hände någonstans här i denna jorden! Den handlade om hur hadither styr människorna. Själ dräps - kanske av sina egna för att visa världen att de själva har fallit offer och ville ha stöd helst människliga sköldar; eller kanske rivaler ville visa sin förakt/makt för sina rivaler, religiösa eller ateister, skrifttrogna eller hadith-trogna .... – men vad inneburit/innebär det för Fan?
Hmmmmm ännu en gång till nödgad att slå upp hjärnan, Satans förstås, min har röstat bort. Men obehaglig att utforska den men man bör kunna om sin motståndare:
- hans mål:
- hans bakgrund avslöjar hans tunga,
- vilka medel för att nå målet:
- hans frammarsch avslöjar hans påhittade hadither,
.......
- hans kunskap inom historia, politik, psykologi...:
- hans agerande hos sina som kan inte se vad händer där ute i världen &,
- hans agerande mot omvärlden som får inte kommunicera med hans slavar &,
- han kan förutsätta (okunniga) andras reagerande: determinism,
- och hans fall:
- han kan inte acceptera att det finns andra som är intelligentare &,
- de andra kan besitta kunskapen &,
- han tror att hans sina egna intelligenta medarbetare, assisterar honom fullkomlig* och felfri,
- därför han måste samarbeta med vem som helst- hans fall.
* Annars hans intelligenta medarbetare är värdelösa efter ett tag, de kan inte bidra mera och måste ersättas. Och därför ledaren ser till att de intelligenta belönas. Annars de intelligenta, begåvade ska/kan inte hjälpa den som är lägre än de själva men styr!
- Därför man ska undvika kriget, men kläm! Man ska förstärka gränserna men man ska undvika kriget. Den som börjar kriga, självmordattack, terror ... är hans panna är märkt med: ”lida nederlag”. 
......................
Här nere finns några bilder. Se det  inte  som roligt historia eller avskyvärt eller dum... Se det om några har blivit hjärntvättat. Som Allah lärde till Jesus att sjunga för oss: "Vi förlåter de, för vi vill själva bli förlåtna". "Angkor Wat Theme Final - I'm In the Mood For Love" passar bra då man går igenom bilder, för mig: 







 jämför med Irans goda relation med Armenien.












 Jämför Irans goda relation med Serbien.


















 Undrar varför Mr. Chaves tar med sig inte sin fru...

























































































































'Så skolen I säga till Josef: Käre, förlåt dina bröder vad de hava brutit och syndat, i det att de hava handlat så illa mot dig.' Förlåt alltså nu din faders Guds tjänare vad de hava brutit." Och Josef grät, när de läto säga detta till honom. (1 Mos. 50:17) 
......................
I Guds Namn, Barmhärtigaste Förlåtaren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar