måndag 10 mars 2014

Sure 20:36 - försenad av mig!

I Guds Namn, Barmhärtigaste, Snällaste
 ur: 

20:25-35
25. Han (Moses) sa, "Min Herre, lugna mitt temperament.

26. "Och gör detta enkelt för mig.

27. "Och lossa en knut från min tunga.

28. "Så att de kan förstå vad jag säger.

29. "Och utse en medhjälpare åt mig från min familj.

30. "Min bror Aron.

31. "Stärk mig med honom.

32. "Låt honom vara min medhjälpare i detta.

33. "Så att vi må prisa Dig ofta. *
* Hmmm....

34. "Och minnas Dig ofta.*
* Hmmm....

35. "DU SER OSS!”

20:36
Yttra Är: ”Redan Dig Garanterad! (Ställ) Din Begäran O´ Moses!”

-------------------------------------------
20:37
Och Vid Sanningen Redan! Han Som Giva Presenten (/Gillande /Honoungdagg):
”Du Måste Den Passagen!”


- ”Äro Annorlunda (Hennes)!”*
* Hmmmm…

I Guds Namn, Barmhärtigaste, Snällaste

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar