måndag 1 oktober 2012

Sure 24 vers 35


[24:0] I Guds namn, Den Barmhärtigaste, Den Nådigaste
…. 
[24:35]
Hans Allah (1),
Himlarnas Och Jordens Ljus,
Hennes* Ljus Likasom,
Såsom Lykta,
-         ”Mun – a ! **”
Det Flammandet är Lyse,
Bland Glasbit Den Glaskärlen,
-         ”Liksom Stönande Här Nedan! ***”,
Den Planet är Glittrande,

-         ”Mig Flammar (/Upphetsar) Mer Än Veden!,
-         Glädjas Av Oliver Träden!
-         Ej Av Sirockon (2) !,
-         Och Ej Västlige Vid Gränsen: Hans (Åsnan) Olja Här Nedan! (6),
-         Mig Natthök – a ! (3)
-         Även Om Icke Vid Trängande Behov !,
-         Hans Eld Hans Blomstrande!, Bunden Av Hans (4) Strålande: Hans
-          Vägledning,
-         Hans Allah (4) Till Strålande !, Han Som Mig Prydas,
-         Och Hans Smällande, Hans Allah!”,

 ”Det Fallet är För Glömska Och Hans Allah, Med Samtliga Ärenden”.

  
1 –KREATUREN = ÅSNAS ALLAH
* HIMLAKROPPEN
 ** GAPA, SÄGA ”WOW ”
*** ÅSNAN HÅN - STÖNAR
(ARABISKA ORDET ”KANNAHA” )
2- Sirocco, hot, dry, dust-laden southerly winds, originating in the Sahara
3- NYTT ORD! “HÅLLER ETT ÖGA PÅ MIG (PÅ MIN ORNAMENT)”.
4- ÅSNAN
5- GEHENNA
6- Hans krig
 ...................
I Guds namn, Den Barmhärtigaste, Den Nådigaste

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar